۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای در بودجه ۱۴۰۰ برای استان خراسان شمالی مصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در دومین شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:همچنین اعتبارات حوزه تملک و دارایی سال گذشته از ۵۸۰میلیارد تومان به ۱۸۷۷میلیارد تومان افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی خاطرنشان کرد: با دستور محمدباقرنوبخت معاون رییس جمهور ؛ ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار باقی مانده از سفر رییس جمهور به استان در هفته جاری تخصیص صددرصد می یابد.

,

وی افزود : باید اتمام پروژه های اولویت دار و مصوبات سفرهای شهرستانی در تمام شهرستانها در دستور کار قرار گیرد تا مردم سریع تر از منافع آن بهره مند شوند لذا تعریف پروژه جدید ممنوع است.

,

 شجاعی با بیان اینکه بارها از حوزه کشاورزی بعنوان پیشران اقتصادی استان یاد شده است، تصریح کرد: اجازه جابه جایی پروژه ها را نداریم زیرا سر فصل اصلی و مزیت نسبی شهرستانها به ویژه حوزه کشاورزی در اولویت است.

,

وی به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همیشه یکی از اهداف اصلی ما مانع زدایی بوده و تسهیل این پروسه با صدور مجوزهای بی نام در استان صورت می گیرد.

,

 شجاعی از دستگاه های اجرایی همچون منابع طبیعی، شرکت توزیع برق و آبفای استان به دلیل کسب رتبه های برتر کشوری قدردانی کرد و افزود: کسب این عناوین به دلیل هم افزایی،همت و تلاش مدیران رقم خورده است.

انتهای پیام/

,
,
]
محمدعلی شجاعی از رشد اعتبارات استان در بودجه سال‌جاری خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای استان از ۲۵۶میلیارد تومان در سال گذشته امسال به ۴۱۶میلیارد تومان افزایش یافته که در رتبه چهارم کشوری به لحاظ رشد قرار داریم.