فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منتشر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در راستای ارتقای تئاتر خیابانی ایران و حمایت از تولید آثار نمایشی برای اجرا در خارج از صحنه‌های معمول تئاتر با توجه ویژه به شرایط اجتماعی ناشی از همه‌گیری «ویروس کرونا» و اولویت صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و برگزارکنندگان منتشر شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان ,

این رویداد از سوی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان کردستان و اداره ‌کل هنرهای نمایشی با همکاری انجمن هنــــرهای نمایشی ایران، انجمن هنرهای نمایشی کردستان و کانون تئاتر خیابانی برگزار می شود.

,

موضوع آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آزاد است و این رویداد در ۵ بخش مسابقه تئاترخیابانی ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، تئاتر کودک و نوجوان و مهمان برگزار خواهد شد.

,

همچنین ستاد برگزاری جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی این حوزه تئاتر کشور، کارگاه‌های آموزشی تئاتر بیرونی را با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

,

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره تا یکم شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند و نمایش‌های برگزیده ۲۵ شهریورماه معرفی خواهند شد.

,

جشنواره از ۱۸ تا ۲۲مهرماه  ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.   با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد بین کشورها، این دوره از جشنواره، به صورت بین‌المللی برگزار نخواهد شد.

, ۱۸ تا ۲۲مهرماه  ۱۴۰۰برگزار ,

انتهای پیام/

]
فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با شعار «تئاتر خیابانی، خیابان روشن همدلی» منتشر شد.