نماز عید فطر سراسر کرمان در فضای باز برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جعفری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شده است که نماز عید فطر در کشور برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان ادامه داد: ما نیز تحت هدایت نماینده ولی فقیه در استان به دلیل جایگاه و اشرافی که ایشان نسبت به مسائل مختلف دارند، هماهنگ هستیم تا بتوانیم نماز عید فطر را در سراسر استان برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه ۵۵ پایگاه نماز جمعه، نماز عید فطر را در مصلی ها و نقاطی که نماز جمعه اقامه می شده، برگزار می کنند، اظهار کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی، نماز عید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود و در این راستا ستادهای نماز جمعه آمادگی کامل را برای آماده کردن فضا، اجرای پروتکل ها و ضد عفونی کردن، دارند و بهترین تمهیدات را در این زمینه اندیشیده شده است تا نماز عید فطر در فضایی آرام، روحانی و معنوی برگزار شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطر نشان کرد: برخی از مساجد برای برگزاری نماز عید فطر در نظر گرفته شده است که با حضور جمعیت کم اقامه نماز انجام شود و در این زمینه نیز با ائمه جماعات هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
سید محمد جعفری با بیان اینکه ۵۵ پایگاه نماز جمعه، نماز عید فطر را در مصلی ها و نقاطی که نماز جمعه اقامه می شده، برگزار می کنند، گفت: در شهرهای قرمز و نارنجی، نماز عید در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود.