ارائه مشاوره حقوقی رایگان به واحدهای صنعتی در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مشکلات شهرک‌های صنعتی که برای واحدهای صنعتی مشکل ایجاد کرده مورد بررسی قرار می‌گیرد اظهار کرد: راه ارتباطی و وضعیت کلی شهرک‌های صنعتی بررسی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه احداث آتش نشانی در شهرکهای صنعتی از درخواست‌های واحدهای صنعتی است که پیگیر این موضوع هستیم افزود: اخیرا در یک حادثه آتش سوزی در یکی از شهرک‌های صنعتی به دلیل نبود آتش نشانی یکی از واحدها خسارت زیادی دید.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با اشاره به دسته‌بندی صنایع مختلف در عارضه‌یابی عمیق عنوان کرد: صنایعی مانند صنایع فولاد، صنایع پلاستیک و غیره در این مرحله گروه‌بندی شده و به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر مشکلات صنایع پلاستیک پلیمری در دست بررسی است خاطرنشان کرد: مشکلات این صنایع با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وثوق با بیان اینکه این تعدادی زیادی از این واحدهای صنعتی با مشکل مواد اولیه مواجه بودند گفت: مشکلات نوسانات قیمت از دیگر مواردی است که برای این واحدها مشکل‌ساز شده است.

,

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای سرب و روی استان زنجان نیز به صوت تخصصی بررسی می‌شود ابراز کرد: با بررسی‌های تخصصی 12 مورد مشکل در صنایع سرب و روی استان استخراج شده که در حال بررسی آنها هستیم.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با تاکید براینکه بعد از گروه‌بندی صنایع به نوبت مشکلات آنها رسیدگی شده و بررسی می‌شود عنوان کرد: بررسی مشکلات صنایع با اولویت صنایع غالب استان که بیشترین اشتغال را دارند، انجام می‌شود.

,

وی گفت: مشکلات واحدها بعد از احصا به ستاد تسهیل و رفع موانع استان معرفی می‌شود تا نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.

,

وثوق با تاکید براینکه مشکل واحدهای فعال نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد ابراز کرد: همچنین مشکلات واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل نیز احصا شده و بعد از بررسی تخصصی توسط کارشناسان نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی با مشکلات مدیریتی و حقوقی مواجه هستند و این کار روند تولید آنها را مختل کرده است خاطرنشان کرد: مشکلات این واحدها نیز بررسی شده و راهکار عملی برای آنها ارائه می‌شود.

,

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان افزود: خدمات مختلف و همچنین مشاوره حقوقی برای واحدهای تولیدی توسط کلینیک بسیج مهندسین به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
وثوق رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان گفت: در مرحله پایش عمیق بررسی و رسیدگی به مشکلات صنایع به صورت گروه‌بندی انجام می‌شود.