جریمه 500 هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح محدودیت تردد عید فطر از ساعت 14 روز سه‌شنبه در استان زنجان اعمال می‌شود اظهار کرد: در این مدت اجرای این طرح خودروها حق تردد بین استانی نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه همچنین از تردد خودروها در بین شهرستانها نیز جلوگیری می‌شود تصریح کرد: طرح محدودیت عید فطر تا بعد از ظهر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه انتظار داریم هم استانی‌ها این موضوع را مد نظر داشته باشند و با پلیس راه همکاری کنند گفت: اگر راننده‌ای نسبت به طرح محدودیت بی‌توجه باشد 500 هزار تومان جریمه خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا جرائم محدودیت کرونایی برای شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی نیز 500 هزار تومان تعیین شده است گفت: این محدودیت‌ها به خاطر تضمین سلامت خود مردم اعمال می‌شود و تا به امروز نیز مردم در اعمال محدودیت‌ها با پلیس‌راه همکاری بسیار خوبی داشتند.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: خودروهای باری که در جابه‌جایی اقلام اساسی فعالیت دارند و خودروهای مسافربری در این محدودیت‌ها اجازه تردد دارند.

,

انتهای پیام/

]
میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت در تعطیلات عید فطر گفت: رانندگانی که نسبت به این محدودیت بی‌توجه باشند 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.