برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه نماز عید فطر در سراسر استان یزد برگزار می‌شود، گفت: با مجوز مصوبه ستاد ملی کرونا طبق سال قبل نماز عید فطر امسال در سطح کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه برگزاری نماز عید فطر در فضای باز مساجد برگزار خواهد شد، افزود: هماهنگی‌ها و جلسات مجازی با مبلغین در جهت برگزاری هر چه‌بهتر نماز عید فطر در سطح استان به‌صورت مجازی برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه مساجد سال قبل نیز نشان دادند که در برگزاری نماز عید فطر یا یومیه بسیار شرایط را مراعات کردند و مشکلی در این خصوص به وجود نیامد، اضافه کرد: چیزی که در ستاد ملی کرونا استثنا و مجوز انجام آن صادر شد، برگزاری نمازهای یومیه، مراسمات شب‌های قدر و نماز عید فطر در ماه مبارک رمضان بود.

,

نجیمی اذعان داشت: با توجه به اینکه مجوز برگزاری نمازها در ماه مبارک رمضان مربوط به شهرهای قرمز هم می‌شود و به همین علت در شرایط کنونی در استان مشکلی نداریم چون وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان یزد نارنجی یا زرد است.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان خبر داد.