توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خسروی، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، نخستین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی با توزیع بیش از 2000 بسته غذایی هر کدام به ارزش تقریبی 5 میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده های متضرر از کرونا نیز توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در ادامه و مناسبت های مختلف سال بخصوص در ایام هفته بسیج، دهه فجر و در آستانه سال 1400 در چهار مرحله دیگر نیز رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در قالب های مختلف بسته معیشتی و بهداشتی، اهدای جهیزیه و همچنین اردوهای جهادی نیز ادامه یافت.

,

خسروی گفت: به رغم آسیب های اقتصادی کرونا در ایران، اتفاق درخشانی در کشور رقم خورد که عطر اسلام و مواسات و همدلی اسلامی را سامان داد، چرا که ایران همدل سرمایه اجتماعی عظیمی است.

,

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اظهار کرد: امروز در ششمین مرحله از این کمک ها 700 بسته کمک معیشتی  با مشارکت ستاداجرایی فرمان امام راحل و بسیج سازندگی بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاهای محورم توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از آغاز رزمایش کمک مومنانه پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان پارسال در کنار خیرین، گروههای جهادی، هیئتی، طلاب، نهادها و سایر ارگانها، مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 40 هزار بسته غذایی توسط این گروهها و نهادها بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
خسروی گفت: با توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج سازندگی تربت حیدریه ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در تربت حیدریه انجام شد.