آمریکا به سرنوشت ارتش سرخ روسیه در افغانستان دچار خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان بیانیه 211 نفر از نمایندگان مجلس را قرائت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیانیه 211 نفر از نمایندگان مجلس در محکومیت کشتار دانش آموزان افغانی مدرسه سیدالشهدای کابل به شرح زیر است:

,

جنایت وحشیانه ایادی آمریکا که منجر به شهادت 85 دانش آموز بی گناه و 170 زخمی در مدرسه سیدالشهدا در کابل شد نشان از شکست سیاست های آمریکا در 20 سال حضور ننگین در افغانستان می باشد.

,

آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.

,

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک از مجامع بین المللی می خواهد عاملان این جنایت تروریستی را شناسایی و مجازات نموده و اجازه دهند ملت شجاع، فهیم و آگاه افغانستان سرنوشت خود را به دور از هرگونه مداخله خارجی که نقض صریح حاکمیت ملی افغانستان و منشور ملل متحد است تعیین نمایند.

,

انتهای پیام/ک

]
211 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردند: آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی باید بدانند که ملت شجاع و رشید افغانستان که با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.