نیروی انتظامی سالانه ۱۰۰ میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و گسترده  ای دارد که در مرزها، شهرها، جاده ها و سایر نقاط کشور مشغول خدمت رسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان این که نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ است که با نگاه خدمت رسانی به مردم فعالیت می کند افزود: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت از سوی نیروی انتظامی به مردم ارائه می شود که این نهاد علاوه بر مسئولیت نظم و امنیت، ارائه خدمت به مردم را انجام می دهد و این افتخاری است که نصیب ما شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همه تلاشمان بر این است که بهترین خدمت به مردم ارائه شود و پلیس تراز انقلاب را مد نظر داریم به طوری که یکی از برنامه های ما در گام دوم انقلاب این است که به پلیس تراز انقلاب نزدیک شویم و معیارها و مولفه هایی که می تواند ما را به هدف نزدیک کند را دنبال می کنیم.

,

سردار اشتری عنوان کرد: ارتقا بصیرت دینی و انقلابی و همچنین ارائه آموزش ها سبب شود تا پلیس بر مبنای دینی و حرفه ای در جامعه خدمت رسانی نماید که یکی از گام هایی که در این راستا برداشته شد، هوشمندسازی پلیس است که از جنبه تجهیزات، آموزشها برای کارکنان و حرفه ای کردن نیروها به این مرحله برسیم که پلیس هوشمند، مقتدر و مهربان فعالیت نماید.

,

وی با اشاره به این که در ایام کرونا نیروی انتظامی خدمات گسترده ای ارائه داده است، بیان کرد: در شرایط کرونا همکاران نیروی انتظامی در کنار سایر افراد حضور داشتند و بخش اعظمی از مصوبات ستاد کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهدبه طوری که اعمال محدودیت ترافیکی، صنوف، تردد شبانه و سایر موارد با همکاری نیروی انتظامی انجام می شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس در دو هزار نقطه از کشور حضور دارند که این مصوبات اجرا شود و همه تلاش دارند تا این بیماری هر چه سریعتر نابود شود.

,

سردار اشتری اظهار داشت: در ایام رمضان و در شب های قدر اعلام شد که مراسمات با رعایت دستورالعمل ها باشد و نیروی انتظامی برای امنیت و نظم تلاش کرد.

,

وی بیان کرد: همانگونه که نیروی پلیس با مهربانی در کنار مردم هستند اما با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تجاوز کنند مقتدرانه برخورد می کند که شناسایی و جمع آوری اراذل و اوباش نمونه ای از این اقدامات بوده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این مدت که سردار مهدیان نسب حضور داشتند، همه تلاش خود را به کار گرفتند و از تلاش های وی قدردانی می شود، همچنین سردار الهی در مرزبانی و سایر بخش ها فعالیت داشتند و به عنوان فرمانده انتظامی لرستان معرفی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی سالانه 100 میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد، گفت: پلیس در ۲ هزار نقطه از کشور برای اجرای مصوبات ستاد کرونا حضور دارد.