خطی که به کرمانی ها سپرده می شد، هرگز به دست دشمن نمی افتاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مستعلی زاده که از ۱۵ سالگی به‌ عنوان بسیجی در سال ۶۱ برای دفاع از میهن اسلامی راهی جبهه شد و تا پایان جنگ در کنار ‌قهرمانان غیور کرمانی حضور داشت حالا با یادگاری هایی از ۱۷ عملیات بر تنش برای ما از رشادت های قهرمانان و پهلوانان کرمانی در سال های آتش و خون می کوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رزمنده بردسیری و جانباز دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: بچه های کرمان قهرمانان بی ادعای جنگ تحمیلی هشت ساله بودند.

وی افزود: در وصف شهدای دفاع مقدس و قهرمانی های آن ها نگارش هزاران کتاب هم کم است، خاطرات شهدا کتاب حقیقت است مبالغه و دروغ نیست.

,
,
,

مستعلی زاده بیان کرد: اگر خطی تحویل بچه های کرمان می شد محال بود خط را به دشمن بدهند حتی اگر مهمات و وسیله جنگی نداشتند با سنگ و کلوخ هم که بود خط را نگه می داشتند.

,

رزمنده بردسیری ضمن اشاره به ایثارگری های قهرمانان کرمان گفت: فرماندهان ما حاضر بودند خودشان تکه تکه شوند ولی آسیبی به نیروهایشان نرسد قهرمانانی چون شهید میرحسینی، عباس زاده، حاج یونس و مهدی ابراهیمی که در تاریخ مطابقشان وجود ندارد و قهرمان بزرگ کرمانی شهید حاج قاسم سلیمانی هم مثل همه فرماندهان جنگ در همه جا جلوتر از بسیجی ها می دوید حتی بعد از جنگ هم همین طور بود.

,

وی اظهار کرد: جو برادری و محبت به قدری در جبهه فراگیر بود که فرمانده و سرباز، طلبه و کسبه، بچه های خانواده های فقیر یا متمکن همه در کنار هم بودند و جدای از هم نبودند.

,

مستعلی زاده تشریح کرد: فرمانده یکی از گروهان های گردان ۴۱۹ بودم و ۸۰ نفر نیرو داشتم که بیش از ۵۰ نفر آن طلبه بودند که تعدادی از آن ها هم معمم بودند و تا پایان جنگ غیر از ۲ نفر همه شهید شدند.

,

وی ضمن اشاره به عملیات والفجر ۸ و جانفشانی بچه های کرمان گفت: شاید اگر خاطرات ما را از عملیات والفجر ۸ و گذر از اروند با کوله های مهمات و رد کردن پادگان قشله و رسیدن به سایت موشکی با پای پیاده بین فاو و بصره و ۱۷ روز زیر آتش مهمات دشمن، جوانان امروز بشنوند برایشان بیشتر شبیه افسانه است، اما ما واقعیت تجلی قدرت ایمان و توکل و رفتار جهادی را با چشم خود دیدیم.

,

مستعلی زاده در پایان گفت: کرمان قهرمان پرور همان طور که دیروز در میدان دفاع نظامی سربلند شد امروز در میدان سیاسی و شرکت در انتخابات سربلند خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
مهدی مستعلی زاده گفت: اگر خطی تحویل بچه های کرمان می دادند غیرممکن بود خط را به دشمن بدهند.