ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه تا شنبه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم مهری در تشریح اعمال ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: تردد در محور مواصلاتی فیروزکوه با توجه به اینکه در آخرین نقطه استان تهران واقع شده و کوریدور استانهای مازندران و سمنان است از ویژگی های خاصی برخوردار است لذا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد کلیه ترددها در این محور نیز کنترل و مدیریت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روزشنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه با حضور پلیس در مبادی ورودی و خروجی میدان امام رضا(ع) فیروزکوه اجرا خواهد شد و رانندگان وسایل نقلیه در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، با کد تخلف تعریف شده جریمه خواهند شد.
,
 
,
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان تهران فرمانداری فیروزکوه هیچگونه مجوز تردد برای این ایام صادر نخواهد کرد.
,
 
,
 
,
 
,
فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می کنیم در تعطیلات عید سعید فطر در خانه بمانند و حتما به مقررات ابلاغی توجه جدی داشته باشند. از همه مردم درخواست می کنیم از سفردر سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود ودیگر هم وطنان جدا خوداری کنند. باید این ممنوعیت را مورد توجه قرار دهیم تا زنجیره این بیماری قطع و کنترل شود.
,
 
,
مهری در بخش دیگری از صحبت های خود درخصوص بازگشایی راه های روستایی سطح شهرستان فیروزکوه درپی سیلاب چند روز اخیر از بازگشایی راه روستایی کبوتر دره، عروس پران و امارت خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و با تلاش عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان در طول روزهای اخیر مسیر روستایی کبوتر دره بازگشایی شد؛ به این ترتیب هم‌اکنون کلیه راه‌های روستایی در دهستان حبله رود باز و تردد در آن جریان دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایسنا
,
]
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر از ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه تا ساعت ۱۲ روزشنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد.