توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در این ماه ضیافت الهی یکصد هزار پرس غذای گرم به همت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس،رده های سپاه در سیستان و بلوچستان،گروههای جهادی وهیات های مذهبی طبخ و توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی افزود: توزیع این میزان غذای گرم بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه پخت و پز غذای گرم در آشپزخانه ها با رعایت موازین بهداشتی صورت گرفته است، ادامه داد: از این تعداد ۸۰ هزار پرس غذای گرم به صورت مشارکتی و ۲۰هزار پرس به همت سپاه پاسداران طبخ و در بین محرومین توزیع شد.
 
,
,
,
,

 
, ,
,
معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه خاطر نشان کرد: در این ایام کرونایی که بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی و گرفتاری های ‏شغلی روبرو هستند، ما شاهد عنایت الهی به ملت هستیم که چگونه هموطنانمان به فکر یکدیگر بوده و با کمک های مومنانه در ‏رفع نیازهای نیازمندان تلاش می کنند.‏

انتهای پیام/
,
,
]
علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه و در ماه ضیافت الهی به منظور تکریم خانواده‌های نیازمند، یکصد هزار پرس غذای گرم توزیع شد.