زمان یکه‌تازی صهیونیست‌ها به پایان رسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس از ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین در شهرها و روستاهای کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خبرگزاری صفا به نقل از برهوم گزارش داد، این مسئله نشانگر یکی بودن سرنوشت و همبستگی بسیار بین مردم فلسطین در سراسر این کشور است.
,
 
,
وی تأکید کرد، اقدامات مردم فلسطین در رد سیاستهای جنایتکارانه صهیونیستهاست که علیه غزه، قدس و مسجدالاقصی انجام می‌دهند.
,
 
,
سخنگوی حماس تصریح کرد، این جنبشهای مردمی قدرتمند و مستمر، تأکیدی بر پیام ملی جاودان ملت فلسطین در کرانه باختری و داخل فلسطین اشغالی است.
,
 
,
برهوم خاطر نشان کرد، فحوای پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیستها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه راهپیمایی جانفشانی در راه دفاع از خون و مقدسات فلسطین ادامه دارد و روز افزون است، تأکید کرد، تمامی مردم فلسطین باید در درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی، وارد عمل شوند.
,
 
,
سخنگوی حماس در پایان تصریح کرد، این درگیری باید در رد سیاستهای مجرمانه صهیونیستها علیه ملت فلسطین باشد و برای پیروزی در هر جنگی، بر روی ساکنان نوار غزه حساب ویژه‌ای باز شده است.
,
 
,
نظامیان صهیونیست از صبح روز  ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز‌‌ اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند.
,
 
,
علاوه بر آن در مناطق مختلف کرانه باختری نیز، نظامیان و شهرک‌نشنیان صهیونیست با فلسطینیانی که در اعتراض به طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها از جمله اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی‌ها از آن به خیابان آمده بودند، درگیر شدند.
,
 
,
در پاسخ به این جنایات، نیروهای مقاومت فلسطین وارد عمل شدند و اراضی اشغالی از جمله قدس، عسقلان، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را بمباران کردند.
,
 
,
 ارتش صهیونیست نیز شماری از نیروهای ذخیره خود را فراخوانده و در حال بمباران کور مناطق مختلف در نوار غزه است.
,
 
,
انتهای پیام
]
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد، پیام ملت فلسطین این است که زمان یکه‌تازی صهیونیستها در قدس، غزه یا هر منطقه از فلسطین به پایان رسیده است.