"قلندرسیاه" منطقه نمونه گردشگری تویسرکان آماده واگذاری به بخش خصوصی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قلندرسیاه منطقه ای است در شهرستان تویسرکان است که در سال ۸۷ به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: بر این اساس این منطقه گردشگری ظرفیت واگذاری به بخش خصوصی یا دارندگان موافقت نامه تاسیس منطقه‌نمونه را دارد.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از هزینه کرد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به منظور بهبود راه دسترسی به منطقه گردشگری در شهرستان خبر داد.

,

ترکاشوند با بیان اینکه در حال حاضر تپه قلندرسیاه آماده واگذاری به بخش خصوصی است، تصریح کرد: به همین منظور فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده و بررسی طرح‌های دریافتی در دستور کار قرار دارد.

,

به گزارش عصرهمدان؛ تپه قلندرسیاه منطقه نمونه‌گردشگری در پایتخت طلای سبز ایران است، منطقه ای خوش آب و هوا با دامنه هایی با شیب ملایم و با وسعت 37 هکتار که در فاصله 300 متری ضلع جنوبی شهر تویسرکان با پوشش گیاهی متنوع واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
اسحاق ترکاشوند از آماده بودن شرایط لازم برای واگذاری منطقه نمونه گردشگری قلندرسیاه به بخش خصوصی و رونق در گردشگری این شهرستان خبر داد.