مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه بین‌المللی را افزایش می دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ گفت: امیدواریم مردم با حضور و مشارکت خود پای صندوق‌های رأی دولتی را انتخاب کنند که کارآمد و با برنامه باشد و دارای روحیه جهادی و انقلابی باشد که بتواند از ظرفیت‌های کشور که ظرفیت‌های بسیار مطلوبی است استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

آصفری به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و دولت با پشتوانه بیشتر مردم انتخاب شود قدرت چانه‌زنی برای احقاق حقوق مردم در عرصه بین‌الملل و سیاست خارجی  بیشتر خواهد شد.

,

وی ادامه داد: مردم نسبت به تورم و بیکاری که در جامعه وجود دارد گلایه‌مند هستند اما پای صندوق نرفتن مشکلی را حل نمی‌کند بلکه رفتن و درست انتخاب کردن، راهکاری برای حل این مشکلات است.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولتی روی کار بیاید که برنامه جدی و عملیاتی بدون شعار و وعده‌های توخالی برای حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و اشتغال، بیکاری و تورمی که در جامعه وجود دارد، داشته باشد.

,

 وی در ادامه گفت: مردم باید درست تشخیص دهند و اجازه ندهند مجدداً دولتی سرکار بیاید که وعده‌هایی را داد اما هیچ‌کدام را عملیاتی نکرد.

,

آصفری تأکید کرد: امروز باید دولتی انتخاب شود که برای شعارها و وعده‌هایی که می‌دهد برنامه داشته باشد و به آن پایبند باشد، امروز دیگر وقت سخنرانی نیست و وقت عمل است نباید اجازه دهیم مجدد کسی روی کار بیاید که برنامه‌ای در حوزه اقتصادی  و مسائل معیشتی نداشته باشد بلکه به دولتی نیاز داریم که برای مسائل مردم به‌ویژه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی و اقتصاد کشور برنامه جدی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
آصفری به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد و دولت با پشتوانه بیشتر مردم انتخاب شود قدرت چانه‌زنی برای احقاق حقوق مردم در عرصه بین‌الملل و سیاست خارجی بیشتر خواهد شد.