دومین عرضه امسال چهارشنبه این هفته روانه میز فرابورس می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه این هفته(۲۹ اردیبهشت) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "فتوسا" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این میزان سهام در محدوده قیمتی ۷۱۲۹ تا ۷۸۴۲ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۳۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.
,
 
,
همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک سپه و متعهدین خرید نیز شرکت تامین سرمایه امید به میزان ۳۳.۳۳ درصد و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردتنی حکمت ایرانیان یکم به میزان ۱۶.۶۷ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.
,
 
,
گفتنی است تعداد ۷۵میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۶۵میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۰میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
,
 
,
این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
تعداد ۷۵ میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، چهار‌‌شنبه این هفته به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "فتوسا" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.