ضرورت تسریع در تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نزدیک به 15 سال بود که موضوع منطقه ویژه اقتصادی مطرح شده بود اما به تصویب نمی‌رسید اظهار کرد: مصوب شدن منطقه‌ای ویژه اقتصادی گام بزرگی برای تحقق این موضوع در استان زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اجرا شدن منطقه ویژه اقتصادی به سیستم دولتی برمی‌گردد تصریح کرد: دولت باید تعیین تکلیف کند که اجرا شدن منطقه ویژه اقتصادی را خود برعهده می‌گیرد و یا آن را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تا به امروز در خصوص نحوه اجرای منطقه ویژه اقتصادی در استان تصمیم‌گیری نشده است ابراز کرد: تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بعد از تعیین تکلیف شدن باید تسریع یابد.

,

وی با اشاره به اینکه بعد از نهایی شدن باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا این طرح به مرحله اجرا برسد عنوان کرد: بعد از تکمیل زیرساخت‌ها نسبت به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی اقدام می‌شود.

,

یگانه‌فرد با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران یک سری مزیت‌هایی را دارد گفت: مزیت‌های تعریف شده برای جذب سرمایه‌گذاران بسیار تاثیر‌گذار است.

,

وی با اشاره به اینکه قبل از جذب سرمایه‌گذار باید همه زیرساخت‌ها برای استقرار سرمایه‌گذاران مهیا شود بیان کرد: اتاق بازرگانی نیز در کنار بخش دولتی تمام تلاش خود بکار می‌گیرد تا منطقه ویژه اقتصادی در استان زودتر به مرحله اجرا برسد.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری باعث کُند شد روند بررسی و اجرای منطقه ویژه اقتصادی استان شده است.

,

انتهای پیام/

]
یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه باید تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی تسریع شود گفت: هیچ تصمیمی در مورد نحوه اجرای منطقه ویژه اقتصادی در استان گرفته نشده است.