اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک توکیو معرفی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو صبح امروز و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای کادر در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این نشست های کادر سرپرستی که عمدتا به فعالیتهای فنی از جمله ثبت نام اعضای کاروان و نشست های تخصصی با روسای فدراسیونها و کادر فنی رشته های مختلف بود با حضور سرپرست کاروان، رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار می شد اما از صبح امروز با تصمیم نصراله سجادی سرپرست کاروان؛ مسئولین بخش های مختلف کادر سرپرستی معرفی و کار خود را بعنوان اعضای این کادر آغاز کردند.

,

در نشست ظهر امروز که در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دعوت سرپرست کاروان در این جلسه حاضر و ضمن تاکید چند مورد مهم از جمله همدلی و انسجام در کادر و فعالیتها برای کادر سرپرستی و کاروان اعزامی آرزوی موفقیت کرد.

,

صالحی امیری در ابتدای این نشست اظهار داشت: حضور سجادی و این کادر نسبتا جوان در کنار ایشان باعث ایجاد دلگرمی است و مطمئنا با سختکوشی و حس مسئولیتی که در تک تک اعضا سراغ دارم، دغدغه خاصی در زمینه مسایل اجرایی و فنی نخواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: بحث اصلی من بحث اخلاق محوری، همدلی و انسجام در کادر است که می تواند تضمینی بر موفقیت فعالیتهای شما در هر شرایطی باشد.  انتظار دارم در تمامی فعالیتها و مسئولیتهای مربوطه و در کنار مدیر با تجربه و دلسوزی همچون دکتر سجادی مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهید.

,

در ادامه جلسه سجادی سرپرست کاروان اعزامی به معرفی اعضای کادر و مسئولیتهای هر کدام از آنها پرداخت و گزارشی را از فعالیتهای انجام شده تاکنون در بخش های مختلف کاروان به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه داد.

,

پیمان فخری نیز با ارائه پاورپوینتی کامل به ارائه گزارش از شرایط حضور کاروان ایران و اطلاعات فنی بازیها به حاضرین پرداخت.

,

در ادامه نشست هر کدام از اعضا سئوالات و پیشنهادات مربوط به واحد و مسئولیت خود را مطرح کردند و سجادی نیز به این موارد پاسخ داد.

,

طبق اعلام نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو اعضای کادر سرپرستی به شرح زیر می باشند:

,

پیمان فخری معاون کاروان

,

فرید فتاحیان مسئول امور بین الملل کاروان

,

محمود عبدالهی مسئول رسانه ای کاروان

,

اصغر فرخی مسئول امنیت کاروان

,

دکتر غلامرضا نوروزی مسئول پزشکی کاروان

,

سیداحمد بابایی مسئول مالی کاروان

,

حمید سلامی مسئول تشریفات کاروان

,

بهداد سلیمی عضو کادر سرپرستی کاروان

,

مهدی چراغی عضو کادر سرپرستی کاروان

,

سرکار خانم فاطمه موسوی زاده عضو کادر سرپرستی کاروان

,

اشکان اردیبهشت عضو کادر سرپرستی کاروان

,

دکتر نوروزی و دکتر اردیبشهت به دلیل حضور در نشست کرونا در  این جلسه حضور نداشتند.

,

انتهای پیام/

]
از سوی نصرالله سجادی و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو معرفی شدند.