صهیونیست‌ها حمله به ساختمان‌های مسکونی را متوقف نکنند تل‌آویو را دوباره هدف قرار می‌دهیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های گذشته بمباران خانه‌ها و منازل مسکونی غیرنظامیان را افزایش داده است و بر این اساس به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی که بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی را متوقف نکند، ما بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهیم داد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند.در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم 10 نفر مجروح شدند.
,
 
,
یک مقام ارشد سازمان «یونیسف» (صندوق اضطراری کودکان سازمان ملل) روز یکشنبه درخصوص وضعیت کودکان در نوار غزه ابراز نگرانی کرد.
,
 
,
«جولیت توما» مسئول ارتباطات یونیسف در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: «اوضاع وحشتناکی است. تنها ظرف پنج روز، دستکم چهل کودک در نوار غزه کشته شده‌اند».
,
 
,
او با اشاره به آسیب دیدن بیش از سی مدرسه در نوار غزه ظرف روزهای گذشته گفت: «در حال حاضر در مورد غزه، هیچ کجا برای کودکان امن نیست. در حالی که آن‌ها همواره باید تحت محافطت قرار داشته باشند».
,
 
,
وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.
,
 
,
روز گذشته (یکشنبه) «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن محکوم کردن چرخه خشونت میان فلسطین اشغالی و غزه هشدار داد به شهادت رساندن کودکان فلسطینی «نشانه این است که آن‌ها به دنبال ساخت آینده نیستند بلکه می‌خواهند آن را نابود کنند».
,
 
,
درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.
,
 
,
انتهای پیام/.
]
سخنگوی گردان‌های القسام به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورتی که حمله به ساختمان‌های مسکونی در نوار غزه متوقف نشود، مقاومت بار دیگر تل آویو را هدف قرار خواهد داد.