هشدار دادستان اسلام آبادغرب نسبت به تست کرونا در مقابل درب منازل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدسجاد ملایری در گفتگو با اسلام آبادخبر اظهار داشت: با توجه به تداوم شرایط کرونایی در کشور اخیرا" عده ای سارق حرفه ای با پوشش کارشناسان بهداشت به بهانه تست کرونا از افراد سالخورده با ترفندهای خاص بدل اندازی، اغفال و کش رو زنی، طلا و زیورآلات طعمه های خود به ویژه بانوان سالخورده را به سرقت می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر ,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: با توجه به اینکه چندین مورد از این وقایع در شهرستان نیز رخ داده و در شهرستان های دیگر نیز شبیه این موارد گزارش شده است لذا مردم باید خیلی مراقبت نمایند و هشدارهای پلیس را مدنظر قرار دهند.

,

وی افزود: بغیر از مراکز مجاز پیش بینی شده که مورد تأیید وزارت بهداشت است هیچ فرد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی صلاحیت مراجعه به درب منزل یا اماکن عمومی جهت تست کرونا ندارند و اگر ستاد مبارزه با کرونا در خصوص اعزام کارشناسان بهداشت به منازل شهروندان تصمیمی بگیرد حتما" از طریق رسانه ملی و رسانه های ارتباط جمعی به مردم اطلاع رسانی خواهد نمود.

,

ملایری تصریح کرد: بدون شک این افراد از سارقین حرفه ای هستند و با توجه به شگردهایی که دارند معمولا طعمه های خود را از بین سالخوردگان به ویژه بانوان شکار می کنند.

,

دادستان اسلام آبادغرب از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک که برای تست کرونا درب منزل مراجعه می کنند، موضوع را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سیدسجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک که برای تست کرونا درب منزل مراجعه می کنند، موضوع را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.