مردم با الگوگیری از حماسه خرمشهر در انتخابات شرکت کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی افزود: این حماسه، ایثارگری، مقاومت و عزم بلند مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس بماند.
,
 
,
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.
,
 
,
محمودی اصل خاطرنشان کرد: بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی‌خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان و استان، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمائیم.
,
 
,
محمودی اصل گفت: بی شک، ملت عزیزایران، باالگوگیری از این حماسه و در راستای استمرار اهداف بلندشهیدان، با مشارکت حداکثری در انتخابات بسیارمهم ۲۸ خرداد۱۴۰۰، برگ زرین دیگری را در دفترخاطرات خود، ثبت کرده و در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت، در زمینه تشکیل دولت انقلابی، حماسه عظیمی را خلق خواهدکرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با تشریح بر اینکه آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود گفت: مردم با الگوگیری از حماسه خرمشهر در انتخابات شرکت کنند.