مشارکت بالای مردم در انتخابات، کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شیخ زاده، مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اهمیت بالای انتخاب شخص اصلح اظهار داشت: در بحث ریاست جمهوری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اصل شرکت در انتخابات و تشخیص انتخاب کاندیدای اصل دو موضوع مهم و قابل توجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: در بحث انتخاب کاندیدای اصلح با توجه به مسائل و مشکلات کشور و اقتضائاتی که وجود دارد، باید شخصی انتخاب شود تا بتواند کشور را از مسایل و چالش های موجود عبور دهد.

,

شیخ زاده، توانایی مدیریت، کفایت و کارآمدی را از دیگر مشخصات کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری خواند و گفت: براساس این ویژگی ها، باید شخص منتخب با هم افزایی با سایر بخش های دولت بتواند مشکلات را رفع کند. 

,

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد گفت: فساد و اختلاس از جمله بحث هایی هستند که در کشور بسیار مورد توجه هستند، بنابراین نامزد منتخب باید عدالتخواده و مبارز با فساد و رانت خواری باشد و افرادی که برای کابینه انتخاب می کند، مجموعه سالمی باشند.

,

وی با اشاره به اینکه شخص منتخب می بایست از جنس مردم باشد و به مشکلات مردم اهمیت داده و در جهت حل مشکلات مردم اقدام کند، گفت: این فرد باید معتقد به توانمندی های داخل کشور باشد و از امکانات، ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان ایران بهره ببرد و فرصت هایی را برای بالفعل کردن این توانمندی ها به وجود آورد. 

,

شیخ زاده با اشاره به ویژگی های شخصی فرد اصلح گفت: این فرد علاوه بر ویژگی های اجتماعی و عمومی باید باایمان، بااخلاق و باتقوا باشد زیرا این فرد در جایگاه ریاست جمهوری الگوی مردم جامعه است، بنابراین عملکرد انقلابی و جهادی و در میدان کار بودن، می تواند از مهم ترین ویژگی های فرد منتخب در جایگاه ریاست جمهوری باشد.

,

 

,

انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است

, انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است, انتخاب، مهم ترین ابزار برای حاکمیت مردم است,

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای حل مشکلات کشور برنامه و راه حل داشته و شعارهایی که می دهد منطبق با واقعیات کشور باشد، افزود: این افراد باید بدانند که در حال حاضر کشور ایران در رویارویی و مواجهه با نظام سلطه قرار دارد، بنابراین باید بتوانند در این رویارویی اهل مقاومت و ایستادگی باشند و به نوعی بتواند با یک راهبرد درست و با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی، چالش هایی که دشمنان نظام و کشور برای کشور ایجاد کرده اند را رفع کنند.

,

شیخ زاده با اشاره به اهمیت بالای مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخاب مهمترین ابزار برای حاکمیت مردم است، طبعا اگر در کشور انتخابات نباشد مسایل و مشکلاتی را به همراه دارد و کشور را دچار چالش های اساسی می کند. 
وی افزود: انتخابات فرصتی برای فراهم کردن زمینه چرخش نخبگان و رقابتی برای گروههای سیاسی است، به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که بتوانیم در غالب انتخابات، فرایند انتقال قدرت را مدیریت کنیم.

,
,

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد در ادامه افزود: به هر میزان که انتخابات پررنگ تر باشد، نشان دهنده اقتدار ملی است، وقتی دولتی با حداکثر آرای سر کار بیاید، یک دولتی مقتدر و با پشتیبانی مردمی قوی خواهد بود و دنیا نیز برای این کشور اهمیت بالایی قائل می شوند.

,

 

,

انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است
شیخ زاده خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری همانند یک گره پولادین عمل می کند که کشور را در مقابل طمع و توطئه های خارجی ایمن نگه دارد و به نوعی شاید کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور حضور پرشور مردمی باشد.
مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ادامه داد: همانطور که مدافعان حرم در میدان نبرد، در خارج از کشور از نظام دفاع کردند و نگذاشتند تا دشمنان به این خاک طمع داشته باشند، به نظر می رسد حداقل کاری که مردم می توانند با رفتن پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح انجام دهند، باعث برملا شدن توطئه های دشمن خواهد شد و مانع سوء استفاده تبلیغاتی دشمن علیه نظام خواهد شد.

, انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است, انتخابات پرشور، نشان دهنده اقتدار ملی است,
,
,

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان خراسان شمالی یا در سطح ملی، جمهوری اسلامی ایران، به عنوان محور مقاومت شناخته شده است، گفت: همانطور که سردار شهید سلیمانی، در وصیت نامه اش اشاره کرده که، جمهوری اسلامی ایران حکم حرم اسلام را دارد و تا زمانی که این حرم باقی بماند سایر حرم ها نیز باقی می مانند.

,

وی خاطرنشان کرد: بنابراین امنیت و اقتداری که در منطقه پرآشوب خاورمیانه و کشورهای این منطقه که مورد طمع بیگانگان قرار گرفتند و باعث ناامنی شده اند، کشور ایران توانسته در این برهه از زمان اقتدار و امنیت خود را حفظ کند، که قطعا ثمره پشتوانه مردمی است و این پشتوانه قدرتی بسیار بالاتر از موشک و هر سلاحی خواهد بود.

,

 

,

حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند

, حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند, حضور پرشور در انتخابات، امنیت و وحدت را بیشتر می کند,

شیخ زاده با اشاره به اینکه به هر میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، امنیت و وحدت بیشتر خواهد شد، افزود: بنابراین استان خراسان شمالی نیز از این پیامدها و اقتدارملی بهره مند خواهد شد و این حمایت و مشارکت باعث تقویت وحدت در این استان می شود.

,

وی در ادامه افزود: انتخابات تکلیفی بر دوش مردم  است و شرکت نکردن در انتخابات یعنی مردم نسبت به سرنوشت شان بی تفاوت هستند.

,

مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ادامه داد: اگر مردم پای صندوق های رای حضور نداشته باشند، باعث می شود که سایرین برای آنها تصمیم بگیند و شاید در نهایت فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که شاخصه های اصلی را ندارد و در ادامه سکان داری این حکومت، تصمیماتی را بگیرد که مردم جامعه تحت تاثیر تصمیمات اشتباه قرار بگیرند و آن زمان دیگر مردم هیچ اعتراضی نمی توانند داشته باشند.

,

وی افزود: بنابراین با حداکثر مشارکت و انتخاب فرد اصلح از انتخاب یک فردی که با کمترین آرا انتخاب شده و شاید اصلح نباشد جلوگیری خواهد شد. 

,

شیخ زاده با بیان اینکه انتخاب مردم می تواند بر روی تثبیت جایگاه، اقتدار ملی، روابط بین الملل، نوع نگاه دنیا به کشور ما اثر بگذارد، گفت: براین اساس عقل، منطق و منافع ملی ایجاب می کند که اگر اعتراضی به شرایط موجود است، باید آن پای صندوق های رای نشان داده شود.

,

 عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بجنورد اظهار داشت: شرکت نکردن در انتخابات برای مردم مضرات زیادی دارد و در مقابل حضور و مشارکت بالا از زیان های فردی، ملی و منطقه ای جلوگیری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
محمد شیخ زاده گفت: مشارکت حداکثری همانند یک گره پولادین عمل می کند که کشور را در مقابل طمع و توطئه های خارجی ایمن نگه دارد و به نوعی شاید کم هزینه ترین ابزار در دفاع از منافع کشور حضور پرشور مردمی باشد.