حمایت قهرمان پیشکسوت کشتی آزاد جهان از مواضع شورای نگهبان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سدیدی، نائب قهرمان  کشتی آزاد جوانان جهان در مسابقات کلورادو آمریکا در گفتگو با خبرنگار عصراترک، گفت: نظر شورای نگهبان در اعلام اسامی کاندیدهای ریاست جمهوری فصل الخطاب است و وظیفه هم تمکین از این رای است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

پهلوان سدیدی با بیان اینکه شورای نگهبان حراست از ارزش های انقلاب را بر عهده دارد، اظهار داشت: شورای نگهبان در طول عمر بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

,

وی شورای نگهبان  را از اساسی‌ترین ارکان نظام برشمرد و افزود: رای و مصلحت اندیشی شورای نگهبان بر اساس شواهد، سوابق و شاخصه های تعیین شده در قانون اساسی برای کاندیداها بوده است. 

,

این پیشکسوت کشتی آزاد، فرنگی و چوخه با اشاره به برخی گمانه زنی ها در مورد مصلحت اندیشی و سیاسی کاری در تایید افراد از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: زیر سئوال بردن رای شورای نگهبان  در حقیقت  زیر سئوال بردن اصل نظام است.

,

سدیدی خاطرنشان کرد: اگر در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب کوچکترین خدشه‌ای از سوی بدطینتان به این نظام پدیدار شود ما ورزشکاران با حفظ انسجام و با تبعیت کامل از امام خامنه‌ای(حفظه الله) سیلی محکمی بر صورت کریه زشت سیرتان می‌نوازیم .

,


انتهای پیام / حسن آبادی

,
]
احمد سدیدی، قهرمان پیشکسوت کشتی آزاد جهان حمایت خود را از مواضع شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرد.