دیدار سفیر ایران در کرواسی با اعضای تیم ملی تیراندازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این دیدار صمیمانه کادر فنی و اعضای تیم ملی گزارشی از نحوه تمرینات و عملکردشان در رقابتهای قهرمانی اروپا که به میزبانی کشور کرواسی در حال برگزاری است به سفیر ایران در زاگرب ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی خطاب به ملی پوشان ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم گفت: باعث خوشحالی من است که در کنار شما هستم و با شما گفتگو می‌کنم. کسب شش سهمیه المپیک افتخاربزرگی است که به شما و جامعه ورزش تبریک می‌گوییم.
,
سفیر ایران در زاگرب به تلاش تیراندازان در راه المپیک اشاره کرد و افزود: شما تیراندازان سفیران کشورمان هستید و با تلاشی که از شما می بینم امیدوارم در بازی های المپیک بتوانید به قله های موفقیت دست یابید و پرچم خوش رنگ کشورمان را در عرصه های بین المللی به اهتزازدر آورید.
,
در ادامه علی دادگر در ارتباط تلفنی با سفیر ایران در کرواسی بیان داشت: حمایت شما باعث دلگرمی تیم ملی تیراندازی کشورمان است که امیداورام این ورزشکاران در مسابقات جام جهانی سربلند و موفق باشند.
]
در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با اعضای تیم ملی تیراندازی دیدار و گفتگو کرد.