واکسیناسیون ۷۰ درصدی افراد در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی سراج مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت واکسیناسیون افراد تحت پوشش بهزیستی را اعلام کرد و گفت: تا روز ۷ خرداد ماه جمع تزریق واکسن برای سالمندان مقیم و پرسنل مراکز نگهداری سالمندان ۱۷ هزار و ۹۷۵ نفر یعنی ۸۶ درصد این گروه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: سایر گروه های تحت پوشش بهزیستی اعم از افراد دارای معلولیت و اختلالات روانی و پرسنل این مراکز نیز ۳۱ هزار و ۱۸۰ نفر یعنی ۶۲ درصد این گروه واکسن کرونا دریافت کردند.
,
 
,
سراج گفت: در مجموع ۴۹ هزار ۱۵۵ نفر یعنی و ۷۰ درصد افراد در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی واکسن را دریافت کرده اند و تعداد افرادی که دوز دوم واکسن را دریافت کردند ۱۴ هزار و ۶۷۱ بودند.
,
 
,
وی درباره مقایسه عملکرد استان ها در ارائه واکسن کرونا نیز گفت: بیشترین واکسیناسیون مربوط به استان های اردبیل، مازندران، مرکزی، کرمانشاه و همدان است. کمترین میزان تحقق نیز مربوط به استان های هرمزگان، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی است.
,
 
,
سراج در پایان گفت: نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که دو استانی که کمترین میزان تحقق واکسیناسیون را دارند مربوط به استان های تهران و خراسان رضوی است که سه دانشگاه علوم پزشکی در این استان ها مستقر است و به همین دلیل عمده واکسیناسیون باقیمانده مربوط به این سه دانشگاه است که از رئسای این دانشگاه ها درخواست داریم این روند را سرعت ببخشند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: مهر
,
]
مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: در مجموع ۴۹ هزار ۱۵۵ نفر یعنی و ۷۰ درصد افراد در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.