موافقت رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا با برگزاری تورنمنت بین‌المللی بوکس در خرم‌آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس روز گذشته دیداری با انس ال‌اتیبا رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا داشت و درخصوص مسائل مختلفی با رئیس اماراتی ASBC به صحبت پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ASBC,

در این دیدار انس ضمن تقدیر از پیشرفت بوکس ایران و بالا رفتن سطح مربیان و داوران ایرانی ابراز امیدواری کرد بوکس ایران بتواند در رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک باعث افتخارآفرینی بوکس آسیا شود‌.

,

اما حسین ثوری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا گفت: در نظر داریم تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد را به مدت ۵ سال پیاپی به میزبانی ایران برگزار کنیم و برای شروع این حرکت بزرگ با برخی از حامیان مالی توافقات اولیه را انجام دادیم و اگر کنفدراسیون بوکس آسیا کنار ما باشد، می‌توانیم این برگ زرین را بر دفتر پرافتخار بوکس ایران بی‌افزاییم.

,

در همین راستا رییس کنفدراسیون بوکس آسیا موافقت خود را برای برگزاری این تورنمنت بین‌المللی اعلام کرد و قرار شد تورنمنت خرم‌آباد در تقویم رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا گنجانده شود.

,

در صورتی که برگزاری این تورنمت بین‌المللی قطعی شود، به احتمال فراوان مهرماه سال جاری نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
پس از صحبت‌های حسین ثوری و انس ال‌اتیبا، مقرر شد تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد در تقویم رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا ثبت شود.