شاگردان استکی در جمع بهترین تیم‌های تاریخ بوکس ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیای دبی تاکنون ۱۰ پیروزی انفرادی کسب کرده و دو مدال برنز این تیم قطعی شده و شه‌بخش و قشلاقی هم در فینال حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ادامه وضعیت نتیجه‌گیری شاگردان استکی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تحت هر نتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد را با اداوار گذشته بررسی خواهیم کرد.
,
 
,
این بررسی بر اولویت رنگ مدال ، تعداد مدال و تعداد برد انفرادی صورت گرفته است.
,
 
,
*در صورتی کسب دو مدال طلا:
, *در صورتی کسب دو مدال طلا:,
 
,
تیم ملی بوکس ایران در مسابقات سال ۱۹۹۷ مالزی به سه مدال طلا دست یافت و پس از آن هیچگاه بوکس ایران موفق به کسب بیش از یک مدال نشده است.
,
 
,
با این حساب در صورت کسب دو مدال طلا، شاگردان استکی بهترین نتیجه ۲۴ سال اخیر را کسب کرده‌اند‌.
,
 
,
‌*در صورت کسب یک طلا و یک نقره
, ‌*در صورت کسب یک طلا و یک نقره,
 
,
در سال ۲۰۰۵ تیم ایران در مسابقات ویتنام یک طلا و یک نقره کسب کرده و در صورت تکرار این نتیجه باید به سراغ تعداد مدالهای برنز رفت که در سال ۲۰۰۵ هم دو مدال برنز کسب شده است!
,
 
,
در صورتی تیم ایران در رقابت‌های دبی به یک طلا، یک نقره و دو برنز برسد نتیجه‌ای مشابه با سال ۲۰۰۵ کسب کرده اما این در حالی است که تعداد بردهای انفرادی شاگردان استکی به عدد یازده میرسد و بدین ترتیب این تیم بهترین نتیجه ۱۶ سال اخیر را کسب کرده‌ است.
,
 
,
*در صورت کسب دو مدال نقره
, *در صورت کسب دو مدال نقره,
 
,
در سال ۲۰۰۲ تیم ایران در مالزی موفق به کسب ۳ مدال نقره شده است و در صورت کسب دو مدال نقره توسط شه‌بخش و قشلاقی؛ شاگردان استکی بهترین نتیجه بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از سال ۲۰۰۲ تاکنون کسب کرده‌اند.
,
 
,
شایان ذکر است دانیال‌شه‌بخش و میثم قشلاقی فردا (دوشنبه) در فینال رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا روی رینگ می‌روند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
تیم ملی بوکس با نتایجی که در رقابت‌های قهرمانی آسیای امارات کسب کرد به یکی از بهترین تیم‌های تاریخ بوکس ایران تبدیل شد.