کتاب شهدای روحانی استان زنجان به زودی چاپ می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران و فعالان کنگره شهدای استان زنجان اظهار داشت: جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال، والا بوده و دارای رفیع‌ترین جایگاه‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زنجان، آخرین استان برگزارکننده کنگره شهدا است، عنوان کرد: استفاده از تجربیات سایر استان‌ها می‌تواند در برگزاری هرچه بهتر کنگره 353۵ شهید استان در سال‌جاری موثر باشد.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه استان زنجان از ظرفیت نیرویی و محتوایی بالایی در راستای برگزاری مطلوب کنگره 3535 شهید دارا است، افزود: به منظور تاثیرگذاری در جبهه موافق و مخالف، سطح‌بندی و ارتباط با خانواده شهدا حائز اهمیت است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر جمع‌آوری هرچه بیشتر و دقیق‌تر اسناد شهدای استان گفت: شناسایی افراد تاثیرگذار در پشت جبهه‌های جنگ نظیر افراد پیشتیبان، خالی از لطف نبوده و سبب تاثیرگذاری بیشتر کنگره در بین افراد جامعه می‌شود.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص نهاده و جانانه از کشور، وطن و ناموس خود دفاع کردند، افزود: امروز مدافعان سلامت و بسیجیان نیز ادامه‌دهنده راه آن‌ها بوده و جزء سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

,

وی با اشاره به اینکه یاد وخاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد، بیان کرد: پاسداری از خون پاک شهدا و گام نهادن در مسیر آن‌ها کاری است که باید با تمام وجود انجام دهیم.

,

این مسئول در بیان داشت: یادواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری برگزار خواهد شد و باید همه مسئولان استانی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره تلاش کنند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات کمیته طلاب کنگره شهدا خاطرنشان کرد: در این راستا در نظر داریم یادواره شهدای طلاب را در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده برگزار کنیم البته شهرستان‌های خرمدره و سلطانیه نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی اظهار داشت: کتاب شهدای روحانی استان زنجان در حال تدوین است و به زودی به مرحله چاپ خواهد رسید.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: از سوی دیگر نیز در نظر داریم از خانواده‌های شهدای طلاب که حدود 500 خانواده هستند تجلیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید این استان در سال جاری گفت: کتاب شهدای روحانی استان زنجان در حال تدوین است و به زودی به مرحله چاپ خواهد رسید.