فوتی‌های کرونا در تهران شیب نزولی دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا با اتخاذ تدابیر ویژه در استان تهران روندی کاهش در موارد فوت، ابتلاء و بستری دارد اما باید از این شرایط مراقبت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محسنی بندپی با بیان اینکه جای گرفتن استان تهران در زمره سه استان برتر کشور در فاصله گذاری اجتماعی نتیجه همکاری مردم و اصناف است افزود: هیچ مسافری با هر مسئولیتی مجاز به نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی کشور نیست.
,
 
,
استاندار تهران بیان داشت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که ابتلاء در بین کادر بهداشت و درمان استان تهران روند نزولی دارد و در مجموع شرایط استان تهران در مدیریت کرونا نسبتاً پایدار است اما عادی انگاری در این خصوص شرایط را به مراتب خطرناک می‌کند.
,
 
,
وی عنوان داشت: در مقابل مسافرین ورودی به فرودگاه امام باید با سخت گیری بیشتری صورت بگیرد و از آنها تست گرفته شود.
,
 
,
محسنی بندپی با تاکید بر اینکه باید از شرایط کنونی کرونا که رو به نزول است مراقبت شود گفت: همچنان باید پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و زدن ماسک و شستن دست‌ها و همچنین خودداری از قرار گرفتن در تجمع‌ها از اصول پیشگیری باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
استاندار تهران با تاکید بر اینکه عادی انگاری در زمینه کرونا شرایط بیماری را سخت می کند،‌ گفت: فوتی‌های کرونا در تهران شیب نزولی دارد.