رسانه‌های دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با اروم نیوز با تاکید بر مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه در انتخابات، گفت: باید در انتخابات حضور پرشور و باشکوه داشته و همگان را نیز به این امر دعوت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی با بیان اینکه نتیجه انتخاب، هر چه باشد به خودمان بر می گردد، افزود: ما در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد به خودمان بر می گردد.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال کم رنگ کردن انتخابات هستند، گفت:  تمام هدف دشمنان این است که انتخابات پرشور نباشد و روی این نیز برنامه ریزی می کنند و لذا باید هوشیار باشیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور و انتخاب مردم مهم است، تصریح کرد: نباید بی خاصیت و بی تفاوت باشیم و در کنار رای دادن، باید اقامه رای دادن نیز بکنیم یعنی علاوه بر خود چندین نفر را هم به رای دادن دعوت کنیم.

,

وی با اشاره به جایگاه و اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی، اظهار کرد: رئیس جمهور از اختیارات مهم و بسیاری برخوردار است وبر همگان لازم است تا در برنامه های کاندیداها مطالعه کرده و  فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از تجربیات گذشته درس بگیریم، افزود: مردم کسانی را انتخاب کنند که بین خود و مردم تفاوت قائل نشوند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر مبارزه با فساد، تصریح کرد: درد مردم فضای مجازی و مسائل امور خارجی نیست بلکه معیشت مهم ترین مسئله است.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات هستند، گفت: تمام هدف دشمنان این است که انتخابات پرشور نباشد و روی این برنامه‌ریزی می‌کنند و باید هوشیار باشیم.