درگیری در یکی از روستاهای شهرستان ابهر منجر به قتل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بین ساعت 8 تا 8:30 صبح امروز (سه‌شنبه 11 خرداد) در یکی ازروستاهای ابهر متاسفانه 2 نفر که نسبت فامیلی نیز داشته‌اند و اختلافات دیرینه داشته و اختلافات‌شان به بیش از یک دهه قبل برمی‌گردد در مسیر روستا همدیگر را دیده و برنمی‌تابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این 2 نفر با یکدیگر درگیر می‌شوند.

,

رحمتی با بیان اینکه این درگیری منجر به وقوع یک فقره قتل می‌شود، افزود: یکی از آن‌ها دیگری را با اسلحه شکاری، تعقیب کرده و در یکی از خانه‌ها پیدا کرده و متاسفانه با 8 تیر به گلوله می‌بندد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فرد مضروب در این درگیری در بیمارستان، فوت می‌کند، گفت: عوامل آگاهی شهرستان و تمام پلیس‌های تخصصی این شهرستان نسبت به قضیه، حساس شده و به محل منازعه مراجعه کرده و مسببین و عاملین را دستگیر می‌کنند و همه تحت نظر و بازداشت هستند.

,

وی اظهار داشت: توصیه پلیس به تمام شهروندان این است که ابتدا برای حل مشکلات خود به قانون مراجعه کنند ضمن اینکه کنترل خشم داشته باشند تا این اتفاقات پیش نیاید.

,

رحمتی با بیان اینکه وقوع قتل در این حادثه، محرز شده است، خاطرنشان کرد: اسلحه شکاری، کشف و ضبط شده و ضارب نیز دستگیر شده و پرونده قتل در فرآیند و مراحل تحقیقات اولیه است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره قتل در صبح امروز در یکی از روستاهای شهرستان ابهر خبر داد.