نشست کادر سرپرستی بازیهای المپیک توکیو برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دومین نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو عصر امروز و به ریاست دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار شد که شرح وظایف هر عضو و بخش کاروان تشریح و به مسئول مربوطه ابلاغ گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

درابتدای این نشست سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان اعزامی از تک تک اعضا خواست تا در طول بازیها نیز با همین اولویت فعالیتهای خود را پیگیری نمایند و افزود: شکی نیست که در طول بازیها ورزشکاران و کادر فنی بنا بر روز و ساعت رویداد، شرایط خاص روحی و روانی متغییری خواهند داشت که این موضوع مهمترین نوع حساسیت و توجه کادر سرپرستی را می طلبد.

,

بدین معنا که از شما انتظار می رود با درک این شرایط و با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان تلاش و کوشش کنید.

,

در ادامه نشست دکتر سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، پزشکی، مالی، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اعلام نمود که مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کنند و با انجام یک کار تیمی فضایی مناسب و بی دغدغه را برای کاروان و افراد اعزامی فراهم نمایند.

,

در ادامه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فعالیتی خود را به سرپرست کاروان ارائه دادند.

,

ضمنا مقرر شد تا در آخر خرداد ماه اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان و سرمربیان رشته های اعزامی به المپیک 2020 توکیو برگزار گردد.

,

در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد، نصراله سجادی بعنوان سرپرست کاروان، پیمان فخری معاون و فرید فتاحیان، اشکان اردیبهشت، اصغر فرخی، بهداد سلیمی، سید احمد بابایی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، سیدفاطمه موسوی و مهدی چراغی بعنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو به ریاست نصراله سجادی برگزار شد.