اعلام موجودیت مرکز اسوه برای حضور در ششمین دوره‌‌ انتخابات شوراهای شهر تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ستاد انتخاباتی مرکز اسوه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ناصری پور گفت:  مرکز اسوه برای حضور در ششمین دوره‌‌ی انتخابات شوراهای شهر تهران اعلام موجودیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 بنابرآنچه در اطلاعیه مرکز اسوه آمده است؛ این مجموعه که بخش قابل توجهی از اعضای آن را مدیران سابق و کنونی حوزه ی مدیریت شهری در شهرداری تهران تشکیل می دهند، قرار است که در روزهای آتی لیستی از کاندیداهای مورد نظر خود را منتشر نماید.
,
 
,
در بیانیه این گروه ضمن تاکید بر لزوم ورود جوانان پرشور و انقلابی به عرصه ی خدمت بر لزوم پرهیز از ورود در مناسبات گروهی ، جناحی و حزبی اشاره شد.
,
 
,
همچنین ضمن انتقاد از حاکمیت مدیریت های اتوبوسی و قطاری در عرصه ی حساس و خطیر مدیریت شهری، از تاثیر و مخاطرات آن در ارائه‌ی خدمات عمومی به مردم و نیز ایجاد رخوت و بی‌انگیزگی در کارشناسان و مدیران حوزه‌‌ی مدیریت شهری ابراز نگرانی شده و بر لزوم استفاده از نیروهای جوان، مومن، متخصص و کارآمد شاغل شهرداری تاکید شده است.
,
 
,
در این اطلاعیه علاوه بر تبیین و تشریح اهداف این مرکز در ورود به عرصه انتخابات ، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، خارج ساختن شورای اسلامی شهر از قبضه جریانات سیاسی را یک ضرورت اساسی مطرح و مبارزه واقعی با و نه شعارگونه با رانت، فساد و فریبکاری این مولفه ها را به عنوان اصلی ترین مطالبات مردم مورد اشاره قرار داده است.  
,
 
,
در پایان این اعلامیه، تصریح شده است که اعضاء این مرکز با با اتکاء به گزاره‌های مُتقن علمی و به پشتوانه‌ ی تجربه ی دو دهه فعالیت در عرصه مدیریت(بویژه در حوزه‌‌ی مدیریت شهری و فرهنگ) گفتمان تازه‌ای را در عرصه انتخابات به منصه‌ی ظهور خواهند رساند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سخنگوی ستاد انتخاباتی مرکز اسوه از اعلام موجودیت این مرکز برای حضور در ششمین دوره‌‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران خبر داد.