یک واحد تولید کننده لوله‌ پلی‌اتیلن در زنجان به چرخه تولید بازگشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; یک واحد تولید کننده لوله‌های پلی‌اتیلن تحت فشار و نوار آبیاری قطره‌ای به دلیل مشکلات مختلف اعم از مشکلات بانکی، مواد اولیه و غیره تعطیل شده بود که با ورود بسیج مهندسین صنعت استان به چرخه تولید بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رضائیان مدیرعامل این واحد تولیدی به دلیل مشکلات و مانع قصد فروش واحد تولیدی خود را داشته اما مشکلات این واحد تولیدی توسط بسیج مهندسین صنعت بررسی شده و راهکار‌های قانونی برای حل مشکلات این واحد صنعتی پیدا شد.

,

تا به امروز بخشی از مشکلات این واحد تولیدی برطرف شده اما همچنان درگیر مشکلات بوده و حل مشکلات این واحد تولیدی همت مسئولان را می‌طلبد.

,

ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان راخسته کرده است

, ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان راخسته کرده است, ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان راخسته کرده است,

رضائیان مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در مورد مشکلات واحد تولیدی خود عنوان کرد: 25 سال است در استان زنجان این واحد تولیدی را دارم که در این راه زحمات بسیار زیادی کشیدم.

,

وی با بیان اینکه به دلیل کم لطفی مسئولان با مشکلات زیادی مواجه شدیم ادامه داد: برای بیش از 80 نفر اشتغال ایجاد کرده بودم که به دلیل مشکلات و مانع تولید تعداد کارگران ما به 20 نفر کاهش یافته است.

,

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با بیان اینکه کسی نیستم که از کار خسته باشم اما ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان را ناامید کرده است عنوان کرد: علاوه بر مشکلات کالا با مشکل جدی مواد اولیه نیز مواجه هستیم و برای تامین مواد اولیه نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم.

,

وی با تاکید براینکه شرایط به گونه‌ای است که یک کار آفرین به جای اینکه درگیر بازار فروش محصولات و تولید خود باشد درگیر رفع موانعی که توسط مدیران ایجاد شده، هستند افزود: علاوه براین مشکلات قطعی برق نیز معضل بزرگی برای واحدهای تولیدی شده است.

,

رضائیان گفت: قطعی برق باعث خسارت واحدهای تولیدی می‌شود و هر بار که با قطعی برق مواجه می‌شویم در خط تولید ضایعات زیادی تولید می‌شود تا بتوانیم دوباره به مدار تولیدی برگردیم.

,

, ,

ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارم

, ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارم, ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارم,

وی با بیان اینکه واحد تولیدی ما ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارد ادامه داد: تحقق این موضوع نیاز به حمایت دارد و به رفع موانع تولید برمی‌گردد.

,

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با بیان اینکه همه امکانات برای تولید را دارم و همه بسترها فراهم است اما موانع ایجاد شده راه تولید ما را بسته است خاطر نشان کرد: از مسئولان عاجزانه درخواست داریم تا راه تولید را هموار کنند و تولیدکنندگان بتوانند با افزایش تولید در جامعه اشتغال ایجاد کرده و معضل بیکاری را حل کنند.

,

وی با بیان اینکه طولانی کردن پروسه‌های اداری تولیدکنندگان را خسته کرده است افزود: وقتی یک مانعی را برمی‌داریم با مانع بزرگ دیگری مواجه می‌شویم.

,

, ,

بانک‌ها دست تولید کنندگان را نمی‌گیرند

, بانک‌ها دست تولید کنندگان را نمی‌گیرند, بانک‌ها دست تولید کنندگان را نمی‌گیرند,

رضائیان در ادامه با اشاره به عدم همکاری بانک‌های با تولیدکنندگان افزود: هیچ کدام از بانک‌ها در استان زنجان با تولیدکنندگان همکاری ندارند و دست صنعت‌گران را نمی‌گیرند.

,

وی با بیان اینکه به خاطر دریافت تسهیلات به تهران رفتم و در استان زنجان موفق نشدم تسهیلاتی از بانک‌ها دریافت کنم ادامه داد: بانک صنعت و معدن استان زنجان گام موثری برای تولیدکنندگان استان برنداشته است.

,

, ,

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با اشاره به اینکه 25 سال است که در استان زنجان سرمایه‌گذاری کردم و در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن فعالیت دارم عنوان کرد: در گذشته 70 درصد لوله مورد نیاز استان زنجان را تامین می‌کردم.

,

وی با بیان اینکه به قدری مشکل راه تولید تولید ما قرار دادند که واحد خود را تعطیل کردم گفت: خیلی از مسئولان تعطیلی واحدهای تولیدی را می‌خواهند.

,

رضائیان با بیان اینکه به قدری خسته‌ام کردند که اگر خریدار باشد باز هم حاضرم کل واحد خود را بفروشم و از استان زنجان بروم گفت: اگر راه تولید مرا هموار کنند و جلو راه تولیدم مانع ایجاد نکنند باز هم تولید خود را به بالاترین ظرفیت می‌رسانم.

,

وی در پایان تاکید کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم به خاطر اشتغال جوانان به تولیدکنندگان استان کمک کنند و راه تولید را هموار سازند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
به همت بسیج مهندسین صنعت استان زنجان بخشی از مشکلات یک واحد کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن برطرف شده و به چرخه تولید بازگشت.