مدعیان مهندسی انتخابات به دنبال مهندسی افکار عمومی به نفع خود هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛  حجت الاسلام هادی ابراهیمی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی صبح امروز ضمن تاکید بر حساس و تاثیر گذار بودن این دوره از انتخابات گفت: به نظر می رسد این دوره از انتخابات به معنای واقعی کلمه یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز برای کشور و انقلاب است وجبهه کفربا تمام ظرفیت  به میدان آمده است تا انقلاب را از مسیر خودش منحرف سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی انتخابات پیش رو را تقابل و رویارویی دو گفتمان انقلاب و غیر انقلابی دانست و افزود: گفتمان غیر انقلابی به دنبال حل مشکلات کشور در سایه تسلیم و گفتگو با استکبار است و گفتمان انقلابی به دنبال استفاده از ظرفیت و توان داخلی و در عین حال تعامل از جانب قدرت با دنیا است.

,

این کارشناسس سیاسی با بیان اینکه حضور و اقتدار آمریکا و اسرائیل در منطقه رو به افول است، تصریح کرد: با توجه به پیروزی های اخیر جبهه اسلام در غزه و یمن و پیروزی مقتدارنه  بشار اسد در سوریه دیگر آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه جایگاهی ندارند و تنها راه حفظ موجودیت خود را در این انتخابات و روی کارآمدن جریان غرب گرا می بینند.

,

ابراهیمی شبه افکنی دشمنان در مورد مهندسی انتخابات را یک موضوع سابقه دار در انتخابات کشور دانست و اذعان کرد: در هردوره از انتخابات که امکان روی کارآمدن جریان انقلابی وجود دارد،  دشمنان این موضوع را مطرح کرده و به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش هستند ودر سال 76 و 92 هم این اتفاق در کشور رخ داد.

,

وی معتقد است: آنها از این طریق  تلاش می کنند کاندید مورد نظر آنها رای بیاورد و یا اگر نتوانند با شبهه افکنی بحث تحریم انتخابات را پیش بکشند و تلاش کنند کاندید انقلابی با حداقل آراء انتخاب شود.

,

این کارشناس سیاسی همچینین تصریح کرد: اگر این ادعای جبهه کفر واقعیت دارد پس این هم تلاش و تبلیغات آنها درفضای مجازی و ستادهای تبلیغاتی و خرج هزینه های گزاف برای کسب آراء نیز نباید انجام بگیرد و لی  واقعیت این چنین نیست.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید بداینم و هوشیار باشیم عامل مشکلات امروزکشور انقلاب نیست، بلکه انتخاب است،اظهارکرد: اگر مردم  می خواهند مشکلات کشور حل و تحول اساسی  ایجاد شود باید با حضور فعالانه در پای صندوق های رای موجودیت آمریکا و اسرائیل  را در خاور میانه در هم شکنند و با رویکارآمدن دولت انقلابی معادلات انها را برهم زنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده کشور در این 8 سال گذشته و دلسردی مردم باید چهره به چهره و نفر به نفر روشنگری کرد و مهمتراز آنکه به چه کسی رای دهیم حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حائز اهمییت است.

,

انتهای پیام/

]
هادی ابراهیمی ادعای دشمنان در مورد مهندسی انتخابات را یک موضوع سابقه دار دانست و گفت: در هردوره از انتخابات که امکان روی کارآمدن جریان انقلابی وجود دارد، دشمنان این موضوع را مطرح کرده و به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش و یا تلاش برای کاهش مشارکت مردمی هستند.