۴۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اجرای رزمایش فرزندان روح‌الله اظهار داشت: ۴۰۰ سبد معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در محله فلک الدین توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سبدها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مرکز نیکوکاری محبان المهدی(عج) و گروه جهادی شهید باقرزاده تهیه‌شده است.

,

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) عنوان کرد: حمایت از مستضعفین و محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان مکتب امام خمینی(ره) بود و این روزها که در آستانه رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هستیم، فرزندان روح‌الله با کمک به مستضعفان پای‌کار هستند.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در ورزشگاه شهدا فلک‌الدین تصریح کرد: در حاشیه این مراسم، پنج نفر از فعالین گروه جهادی محله در راستای حضور داوطلبانه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: رزمایش فرزندان روح‌الله با توزیع ۴۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در محله فلک‌الدین اجرا شد.