وعده‌هایی که در دولت تدبیر اجرایی نشد‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم داشتن کارنامه درخشان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مشارکت حداکثری در انتخابات،  برخورداری از ظرفیت های و پتانسیل های متعدد در زمینه های گوناگون آنچنان که باید از توسعه و پیشرفت بهره ای نبرده و در طول سال های متمادی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شهرستان کهگیلویه گواه وعده ها و پروژه های عملی نشده در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمداست که علاوه بر جاماندن از قطار توسعه و پیشرفت، آمار بیش از ۵۰ درصدی بیکاری جوانان تحصیل کرده را به خود اختصاص داده است و می توان به جرات گفت این شهرستان به قهرمان بیکاری کشور بدل خواهد شد.
,
 
,
سهم کهگیلویه از پیشرفت ها و صنعت  تنها وعده های هشت ساله دولت مردانی است که با شعار تدبیر و امید  برای بر کرسی قدرت نشستن با دادن  شعارها وعده های توخالی که هیچ گاه عملی نشد و فقط سبب از دست رفتن فرصت ها در این شهرستان شدند.
,
 
,
در شهرستان کهگیلویه کلنگ های وعده‌ها به زمین زده کم نیستند اما با گذشت سال ها خبری از به بهره برداری رسیدن پروژه ها نیست و  شاید نسل های بعدی  هم افتتاح آن های را نخواهند دید.
,
 
,
برخی پرژه های بر زمین مانده دهدشت  به طور میانگین با قدمتی بیش از ۱۰سال مواجهه هستند.
,
 
,
یکی از ظرفیت های بسیار مناسبی که می توانست بخش زیادی از مشکل بیکاری جوانان کهگیلویه را حل کند، راه اندازی و شروع به کار کارخانه سیمان تنگ سپو بوده که با نگاه به این کارخانه و زیرساخت های آن با بی تدبیری و ناامیدی حسرت بر دل  های جوانان جویای کار این دیار نشانده است.
,
 
,
سال ۸۶ در سفر دوم هئیت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ کارخانه سیمان سپوی دهدشت با حضور جمع زیادی از مسئولان ارشد  استانی، شهرستانی  به زمین زده شد و اکنون بعد از گذشت ۱۶ سال  برای شهرستان و مردم چیزی به جز نامی بیشتر نمانده است.
,
 
,
بنا بود که کارخانه سیمان دهدشت با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و با حجم سرمایه‌گذاری یک‌ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال احداث و با تولید روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ۴۰۰نفر به طور مستقیم و برای بیش از شش هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند و  بارقه‌ امیدی باشد برای جوانان بیکار شهرستان  اما دیری نپایید که تعطیلی یکباره این پروژه امیدها را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد و جوانان این دیار را برای کارگری به سایر شهرهای استان و کشور کوچ داد.
,
 
,
این شهرستان از نظر زیرساخت‏های توسعه پیشرفت در محرومیتی دیرینه قرار داشته که رفع این محرومیت ها نیازمند توجه جدی دولتمردان، مسئولان استانی و شهرستانی  بوده و  امید است در سالی که به  نام  تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و انتخاب رئیس جمهوری متعهد پروژه‏های تعطیل و نیمه‌ کاره کهگیلویه در مسیر توسعه قرار بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
کلنگ‌های وعده ها که در شهرستان کهگیلویه به زمین زده شده اند کم نیستند اما با گذشت سالها خبری از به بهره برداری هز پروژه ها نیست و شاید نسل های بعدی هم افتتاح آن های را نبینند.