تحول نسلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بر اساس اعلام رسانه انگلیسی میدل‌ایست‌آی، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران، نوید تحول نسلی را می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, میدل‌ایست‌آی,

"ابراهیم رئیسی" به‌عنوان کاندیدای موفق باید دستگاه حاکم کشور را متقاعد کند و افکار عمومی بسیار معتقد است که او برای غلبه بر مشکلات کشور هر آنچه احتیاج است را دارد.

,

ایران همزمان با مهمترین رویداد این روزها که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، آماده تحول ساختاری و فرهنگی می شود.

,

آنچه در مورد انتخابات پیش رو به نظر می رسد این است که تمایل شدیدی به غلبه بر بی‌ثباتی سیاسیِ طی چند سال اخیر در ایران وجود دارد.

,

دولت اصلاحات خاتمی با وعده های بیش از حد و تحقق اندک آنها شناخته شد و صحنه سیاسی ایران به بی ثباتی توصیف شد.

,

دولت روحانی نیز با وعده های اقتصادی بسیار، ائتلافی بود بین اصلاح طلبان دولت محور و نخبگان قدیمی تکنوکرات که پرورش‌یافته هاشمی رفسنجانی بودند.

,

رئیس جمهور بعدی ایران نه تنها به دنبال ساده سازی دیوان سالاری دولت به هدف کارآمدتر کردن آن است، بلکه به احتمال زیاد یک سبد سیاست اقتصادی - اجتماعی داخلی برای ایجاد یک اجماع ملی جدید و پایدار پیرامون موضوعات اصلی مانند عدالت اجتماعی و شرایط و ضوابط مشارکت سیاسی اتخاذ خواهد کرد.

,

اقدامات رئیس جمهور جدید در مورد سیاست خارجی و روابط ایران و آمریکا احتمالا غافلگیرکننده خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
ایران همزمان با مهمترین رویداد این روزها که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، با وعده تحول نسلی آماده دگرگونی ساختاری و فرهنگی می شود.