فراخوان جذب هنرجو در مسترکلاس‌های رهبری ارکستر بنیاد رودکی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنیاد فرهنگی هنری رودکی به زودی مجموعه کارگاه های آموزشی رهبری ارکستر را با حضور استادان و معلمان بین المللی برگزار خواهد کرد. این در حالی است که برنامه‌ریزی آموزشی صورت گرفته در این دوره‌ها به صورت بلند مدت بوده و در دوره های متفاوتی در طول هر سال و بر اساس استانداردهای بین‌المللی اجرایی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بنیاد فرهنگی هنری رودکی,

در دوره پیش رو که چهارمین دوره از این سری ورک شاپ ها و مستر کلاس ها محسوب می شود نصیر حیدریان، رهبر ارکستر و استاد دانشگاه گراتس اتریش مباحثی همچون آنالیز پارتیتور، پارتیتورخوانی، پارتیتور نوازی روی پیانو، رهبری ارکستر، تکنیک و اصول رهبری را برای شرکت کنندگان مطرح می کند.

,

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، کلاس ها در فضاهای بنیاد رودکی همچون تالار رودکی، سالن تمرین طبقه ششم، مرکز آموزش هنری برگزار و در طول کلاس ها برحسب نیاز و سطح هنرجویان، چند نفر پیانیست و نیز ارکستر مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی حضور خواهند داشت.

,

حضور در این دوره‌ها مستلزم دارا بودن حداقل تخصص‌هایی همچون تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، کنترپوان و علوم اولیه موسیقی بوده و در اولین جلسه حضور، آزمون های لازم توسط استاد اخذ خواهد شد. شایان ذکر است پیش نیاز شرکت در هر سطح، حضور و قبولی در سطوح پیشین است.

,

تمامی شرکت کنندگان (به جز سطح یک) لازم است پیش از آغاز کلاس‌ها، تسلط کامل بر روی همه قطعات اعلام شده داشته باشند. ضمن اینکه حسب نیاز متقاضیان و بر اساس تشخیص استاد، برگزاری کلاس‌های خصوصی رهبری ارکستر نیز با شرایط خاص میسر خواهد بود.

,

متقاضیان برای ثبت نام و شرکت در دوره، می توانند به صورت حضوری به مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت مراجعه و یا از طریق صفحه مجازی برای حضور در این کارگاه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار یک فراخوان از جذب هنرجو برای برپایی کارگاه های آموزشی رهبری ارکستر با حضور استادان و معلمان بین المللی خبر داد.