تشکیل ۵۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر ۱۲۶میلیارد ریال در یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری، بیش از 9500 مورد بازرسی و 515 فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر 126 میلیارد و 599 میلیون ریال توسط بازرسان این سازمان در همکاری با اتاق اصناف مرکز استان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این مدت تعداد 256 فقره گشت مشترک بازرسی از صنوف مختلف در سطح بازار استان با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در جریان انجام گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی، عمده‌فروشی، فروشگاه‌های بزرگ و ... تعداد 44 واحد متخلف شناسایی شدند.

,

علمداریزدی ادامه داد: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور از جمله تخلفات این واحدهای صنفی بوده که تمامی پرونده‌های تخلف جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

وی تصریح کرد: گزارشات مردم و نتایج حاصل از بازدیدها، به عنوان موضوعات قابل طرح در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار می‌گیرد؛ رعایت قیمت‌های مصوب شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، نهاده‌های دامی و دیگر اقلام اساسی ضروری و توجه به زنجیره تأمین، توزیع و نظارت که اساس تنظیم بازار می‌باشد از جمله این موارد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل ۵۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ‌بر ۱۲۶میلیارد ریال در یزد خبر داد.