رمز ۳۲۰۰ کارت هوشمند سوخت در منطقه میاندوآب بازگشایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سید جوادفیض حسینی در گفت وگو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف و ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت، اظهار داشت: سال گذشته بیش از  سه هزار و ۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در سطح نواحی تابعه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی رمز گشایی وتحویل صاحبان خودروها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: دستگاه‌های حذف رمز در سطح نواحی به منظور بازگشایی رمز کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی فعال بوده وشهروندان می توانند درصورت لزوم مراجعه و از خدمات بهره مند شوند.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه شهروندان در صورت لزوم با در دست داشتن مدارک خودرو و هویتی می توانند به نواحی مراجعه کنند، گفت: با مراجعه شهروندان در کمترین زمان نسبت به حذف رمز کارت هوشمند سوخت و بازگشایی آن  اقدام می شود .

,

فیض حسینی بیان کرد: رمز کارت هوشمند سوخت‌های صادره جدید مالکان خودروها ،چهار رقم کد ملی فرد متقاضی بوده و شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکل کد خطا  در کارت هوشمند سوخت برای رفع آن به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خود مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سه هزار و ۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت شهروندان در این منطقه طی سک سال گذشته رمزگشایی شد.