رئیسی را "انتخاب اصلح" برای پایانی بر مشکلات می‌دانیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی ‌در همایش هواداران آیت‌الله رئیسی که در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: اگر فردی در گذشته با رأی مردم و انتخاب توانسته زمام دولت را به دست بگیرد ولی کارآمد نبوده است، نباید ما با رأی ندادن فرصت انتخاب فرد کارآمد را از دست بدهیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مردم باید حواسشان به انتخاب‌ها باشد بیان کرد: اصل اسلامیت نظام به ولایت و فسادستیزی است و آیت‌الله رئیسی نه تنها اهل فساد نیست که فسادستیز هم هست و یک عنصر مردمی، انقلابی، مجتهد و مومن است که برای همه مشکلات مردم برنامه دارد. 

,

آقاتهرانی افزود: آیت‌الله رئیسی اصلح است و این اصلح بودن در تمام شئون اخلاق و زندگی او مشخص است و در دوران مدیریت در آستان قدس با همه سلوک معنوی توانست نعمت رضوی را در خدمت جامعه قرار دهد. 

,

وی گفت: باید برای نامزدها تبلیغ کنیم و به واقع هر خانه را یک ستاد کنیم و باید همه توان جبهه انقلاب را به میدان بیاوریم و از این فرصت و اعتبار باید برای نظام استفاده کنیم و کاری کنیم امام عصر(عج) از ما خشنود باشد.

,

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت مقاومت اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته شده است و انتخاب اصلح می‌تواند این قدرت را چند برابر کند. 

,
آقاتهرانی با اشاره به لزوم رسیدن به کاندیدای واحد در جبهه انقلاب گفت: اینکه افراد برنامه‌هایشان را بگویند و به مردم عرضه شوند خوب است ولی باید در نهایت با یک فرد واحد در صحنه باشیم تا مردم لذت انتخاب اصلح را بچشند. 
,

وی با اشاره به اینکه تمام کارها و تبلیغات ما باید برای جذب رضای خدا باشد خاطرنشان کرد: باید نیت تمام کارهای اجتماعی و سیاسی ما در راه رضای خدا باشد و باید برای رضای خدا، برای مشارکت حداکثری و رأی حداکثری به کاندیدای انقلابی تلاش کنیم و نباید نسبت به این موضوع کوتاه بیاییم و همه را به رأی دادن تشویق و دعوت کنیم.

,

آقاتهرانی با بیان اینکه افراد صاحب نفوذ و موثر باید تبلیغ چهره به چهره داشته باشند و شبهات جوانان را برطرف کنند تا مشارکت حداکثری باشد و در ادامه تلاش کنیم گزینه اصلح انتخاب شود عنوان کرد: از شاخص‌های یک کاندیدای اصلح ولایت‌مداری، مردمی بودن، علاقمند به رفع مشکلات مردم، قانون‌مدار، اهل عمل، مدیر، دارای برنامه قوی، عدالت‌گستر و ضدفساد است که تمامی این شاخص‌ها در آیت‌الله رئیسی نمود بارز دارد.

,

 وی با بیان اینکه برخلاف صحبت‌های برخی از افراد ریاست جمهوری اختیارات گسترده‌ای دارد بیان کرد: دولت کنونی تنها به دنبال رضایت کدخدا بود و این همه مشکلات معیشتی برای مردم به بار آورد زیرا هرکاری برای غیرخدا انجام شود پشیمانی به بار می‌آورد.

,

وی افزود: اشخاصی که تنها به دنبال پول و مقام هستند انسان‌های بدبختی هستند زیرا به ذلت کشیده می‌شوند واگر ما بخواهیم در چشم امام عصر(عج) بزرگ باشیم باید دنیا در چشم ما کوچک باشد و یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی همین موضوع است که هیچ‌گاه حقوقی بابت خدمت در تولیت آستان قدس رضوی دریافت نکرد و به دنبال منافع شخصی نبود.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به شبهات جوانان  پاسخ دهیم زیرا بسیاری از جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌اطلاع هستند عنوان کرد: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان که در حال مسموم‌سازی فضای مجازی هستند باید ایستاد و نگذاریم ذهن جوانان بیش از این تخریب شود.

,

آقاتهرانی با اشاره به اینکه باید قدر انقلاب را دانست زیرا برای انقلاب خون شهدایی زیادی را تقدیم کرده‌ایم بیان کرد:  جوانان مومن و انقلابی به خوبی در این سال‌ها ایستادگی کردند و اکنون ما باید ضعف‌های اساسی این دولت بی‌تدبیر را جبران کنیم تا این ضعف‌ها به نام اسلام و انقلاب تمام نشود.

,

انتهای پیام/ک

]
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ‌رئیسی اصلح است گفت: در تمام شئون اخلاق و عملکرد اجرایی آیت‌الله رئیسی، اصلح بودن نمایان است.