قریب ۱۰ هزار رأی اولی در استان ایلام آماده انتخابات هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سرهنگ "کرم رضا نصرالهی"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست هماهنگی ویژه دانش آموزان رأی اولی که صبح امروز برگزار شد، گفت: در آستانه برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا هستیم و موضوع انتخابات در ایجاد همبستگی در عرصه داخلی و اقتدار ملی در عرصه خارجی نقش بی‌بدیلی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: امید آفرینی منجر به مشارکت حداکثری در انتخابات می شود و کمک می کند تا مشارکت حداکثری تحقق یابد.

,

نصرالهی افزود: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات مؤثر باشند، نوجوانانی که برای نخستین بار می‌خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

,

حجت الاسلام کلانتری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی مناسب توسط تشکل ها و استفاده از ظرفیت شبکه آموزشی دانش آموزان شاد این دانش آموزان که به سن تکلیف سیاسی رسیده اند با شوق و احساس تعلق خاطر به کشور خود در انتخابات مشارکت فعالانه خواهند داشت.

,

وی اظهار کرد: شور و شوق رای اولی ها در ایلام برای حماسه حضور در نخستین تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت آتی کشور بسیار چشمگیر است تا اولین مهرحضور را در شناسنامه های خود ثبت و ضبط کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
جلسه هماهنگی ویژه دانش آموزان رأی اولی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با موضوع مشارکت حداکثری، آگاهانه و فعالانه دانش‌آموزان رأی اولی برگزار شد.