مطالبات ایلامی‌ها از رئیس جمهور آینده؛ از توسعه زیرساخت ها تا توجه به مناطق محروم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، امروز انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه در آن مشارکت داشته باشند تا شاهد انتخابی اصلح از طرف مردم و تحول در بخش های مختلف کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

انتخابات از جمله مهم‌ترین و تاثیر گذارترینِ این صحنه‌هایی است که سرنوشت کشور را تعیین می کندو جایی است که ملت قهرمان  ضمن تعیین سرنوشت،  برای آینده‌ی ایران اسلامی نیز خط مشی مشخص می کند.

,

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت شرعی آن بر اصل مردم سالاری بر پایه‌ی احکام الهی استوار می‌باشد و همین نکته راه راست را بدون هیچ شائبه و تردیدی مشخص نموده است. از این رو، مردم در انتخابات با اندک تحقیق و تفحص و استناد به بیانات مقام معظم رهبری، به راحتی می‌توانند مسئولین خود را انتخاب نموده و اداره‌ی کشور را به آنها بسپارند.

,

حال و هوای این روزهای ایران اسلامی بسیار انتخاباتی شده و بازار بحثهای سیاسی و انتخاباتی به شدت داغ است و داغ تر از آن، مبحث بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. جایی که انتظار می‌رفت تا با حضور کاندیداهای مختلف از جناحهای متفاوت، شاهد رقابتی تنگاتنگ و بسیار حساس باشیم. چیزی که تا حد زیادی محقق نشد و افراد تایید شده، اکثراً فارغ از حزبها و جنجالهای سیاسی هستند.

,

امروز در شرایطی قرار داریم که مردم از رئیس جمهور آینده انتظارات ویژه ای دارند که مشکلاتشان حل شده و وضعیتشان به نحو بهتری تغییری کند و هرکس انتظار دارد تا رئیس جمهور آینده تغییری در وضعیت کشور به وجود آورد.

,

, ,

 

,

جوانان نیازمند توجه ویژه هستند

, جوانان نیازمند توجه ویژه هستند, جوانان نیازمند توجه ویژه هستند,

رضا احمدی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: واقعیت این است که مردم امروز در فشار اقتصادی قرار دارند و انتظار دارند تغییری در وضعیتشان ایجاد شود.

,

وی افزود: جوانان امروز نیازمند ایجاد شغل ، ازدواج ،ایجاد زندگی مشترک وتامین مسکن هستند تا بتوانند زندگی آینده خود را تامین کنند چیزی که امروز جوانان با تامین آن فاصله زیادی دارند.

,

احمدی خاطرنشان کرد: دولت باید برای جوانان برنامه داشته باشد تا علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی وبا افزایش نرخ ازدواج وفرزندآوری آینده کشور تامین شود.

,

زیرساخت های ایلام نیازمند توسعه است

, زیرساخت های ایلام نیازمند توسعه است, زیرساخت های ایلام نیازمند توسعه است,

"مظفر کوچکی" از دیگر شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ایلام استانی در کشور است که در سال های گذشته به علت بی مهری مسئولین و عدم توجه امروز از جمله استان های محروم در کشور است که نیازمند توجه ویژه است.

,

وی افزود: ایلام امروز نیازمند توجه و توسعه زیرساخت ها است تا استعداد های خود رانشان داده و بتواند در پیشرفت های کشور نقش مهمی داشته باشد.

,

کوچکی در ادامه گفت: رئیس جمهور آینده باید به فکر استان ایلام باشد و تمام مناطق آن برای توسعه دیده شده و برای هرکدام برنامه داشته باشد.

,

این شهروند ایلامی تصریح کرد: ایلام دارای استعدادهای خدادادی از جمله منابع نفت وگاز و جاذبه های طبیعی است که در صورت توسعه آن ها هرکدام می تواند این استان را از محرومیت خارج کند.

,

, ,

 

,

آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال از اولویت های رسیدگی به مردم ایلام است

, آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال از اولویت های رسیدگی به مردم ایلام است, آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال از اولویت های رسیدگی به مردم ایلام است,

"فاطمه نظری" از دیگر شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز باید به فکر آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال بود به خصوص در استان ایلام که از این آسیب ها رنج می برد.

,

وی افزود: متاسفانه در برخی مناطق استان ایلام نیاز است تا اشتغال ایجاد شود تا از میزان آسیب های اجتماعی کاسته شود.

,

نظری تصریح کرد: مردم ایلام از رئیس جمهور آینده انتظار ایجاد اشتغال و رسیدگی به معیشتشان را دارند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
مردم ایلام از رئیس جمهور آینده انتظار رسیدگی و حل مشکلاتشان را دارند تا این استان بتواند در روند پیشرفت کشور نقش مهمی داشته باشد.