مشارکت حداکثری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، به منظور تهیه گزارش در بین جمعی از فرهختگان و فرهنگیان شهرستان لنده آمدیم تا نظرات و دیدگاه های آنان را در خصوص مشارکت در انتخابات روزهای آینده جویا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

حاج ابراهیم علیزاده از فرهنگیان شهرستان لنده با اشاره به اهمیت این انتخابات نسبت به سایر انتخابات در کشور گفت: انتخابات تجلی پیشرفت مردم سالاری دینی در کشور و خواستگاه ملت در تعیین سرنوشت خویش است.

,

وی افزود: آن چه امروز لازم و ضروری است مشارکت حداکثری در این انتخابات و انتخاب فرد اصلح است که انتظار داریم مردم با شور و هیجان در این انتخابات مشارکت کنند.

,

عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان لنده تصریح کرد:همه برای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی مشارکت کنیم و دشمنان را یکبار دیگر ناکام بگذاریم.

,

, ,

محمد دادجو یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان لنده گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات یک تلکیف شرعی و دینی و وظیفه قانونی است.

,

وی افزود: همه ما برای تعیین سرنوشت خویش باید پای صندوق های رای حاضر شویم و توطئه های دشمنان را مبنی بر عدم حضور در انتخابات را ناکام بگذاریم.

,

این فرهنگی لنده ای گفت: باید همه ما در این انتخابات شرکت کنیم و اگر حضور پیدانکنیم به نظر من یک گناه کبیره است که ما مرتکب خواهیم شد.

,

, ,

در ادامه نیز اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: انتخابات خردادماه سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم هم در ریاست جمهوری و هم در شورای شهر کاملا مشهوداست.

,

وی افزود: عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم در این انتخابات باعث خواهد شد تا برنامه های شبکه های معاند و دشمنان ما شاد شوند لذا باید همه در این انتخابات شرکت کنند.

,

زارعی تاکیدکرد: مقام معظم رهبری و همه مسولان ملی ما تاکید ویژه ای بر حضور حداکثری در این انتخابات دارند چرا که سرنوشت خویش را باید در این انتخابات تعیین کنیم.

,

, ,

علی ضامن طهماسبی از فرهنگیان شهرستان لنده و برادر شهیدطهماسبی گفت: از عموم مردم تقاضامندیم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی باید در این انتخابات شرکت کنیم.

,

وی اظهارکرد: عدم حضور ما و عدم مشارکت ما در این انتخابات باعث خواهد تا ما در سرنوشت خویش سهیم نباشیم و دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

,

طهماسبی گفت: آنچه امروز مورد تقاضای همه مسولان در راس مقام معظم رهبری است مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
انتخابات به‌عنوان یکی از راه‌های رسیدن به یک فصل مشترکت در تعیین سرنوشت ملت ایران است که هرچه مشارکت بیشتر باشد میزان مقبولیت و جمهوریت دولت و رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز چندین برابر خواهد شد.