با حضور حداکثری در انتخابات از خون شهدا پاسبانی کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا جلال زاده، مادر شهید "یوسف دقت" در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: کشور سربلندمان ایران، اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار گرفته است، سرنوشتی که به دست خود ما تعیین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مادر شهید شاخص رسانه هرمزگان با تاکید بر اینکه رای دادن یک حق است، عنوان کرد: اگر از این حق استفاده نکنیم و نقش خود را در رشد و پیشرفت کشورمان ایفا نکنیم، در پیشگاه خداوند و نسل آینده مسئولیم.

,

جلال‌زاده تصریح کرد: شهدای والامقام برای حفظ امنیت ما جان شیرین خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه ماست که هم نوا با آرمان‌های امام و شهدا و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از انقلابی که با رای خود مردم به پیروزی رسیده، دفاع کنیم.

,

گفتنی است؛ شهید دقت به‌عنوان خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد و در تیرماه سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و به‌عنوان مسئول روابط عمومی سپاه، در شورای فرماندهی به خدمات ارزنده و خالصانه‌اش ادامه داد، سرانجام در صبحگاه ۲۲ مردادماه سال ۱۳۶۰ به هنگام نجات یک هم‌وطن، در حمله تروریستی منافقین در سن ۱۹ سالگی با زبان روزه به شهادت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مادر شهید "یوسف دقت" ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات گفت: با حضور حداکثری در انتخابات از خون شهدا پاسبانی می‌کنیم.