پیام تشکر رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن پیام به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
باسلام
,
 
,
بدینوسیله بر خود فرض میدانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در فدراسیون ورزش های ناشنوایان را از همکاری و زحمات بی شائبه همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در جزیره کیش ما را همراهی کردند ، ابراز نمایم.
,
از مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان،  کمیته ملی المپیک،  روسای هیات های ناشنوایان استانها،  انجمن فوتبال ناشنوایان،  مربیان ، خانواده های ورزشکاران و تمامی عزیزانی که باعث دلگرمی این حقیر و  همکارانم در فدراسیون گردیدند تشکر ویژه دارم ، مطمئنا با کمک عزیزان و تمامی دوستان و دست اندرکاران میتوانیم عدالت و حقوق اجتماعی را که حق مسلم جامعه ورزش ناشنوایان است به آنها برگردانیم.
,
از تمامی عزیزان در موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیأت فوتبال جزیره کیش که  صادقانه و خاضعانه در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ما را همراهی و همیاری کردند و تیم حفاظت فیزیکی و نیروهای محترم حراست که در ایجاد نظم و انضباط محیط برگزاری مسابقات همکاری لازم را با ما داشتند ، کمال تشکر را دارم.
,
از داوران عزیز که با قضاوتی کاملا عادلانه و منصفانه ما را در برگزاری مسابقات همراهی کردند و رسانه های تصویری ، شنیداری و نوشتاری که با پوشش مطلوب و پخش مستقیم مسابقه فینال ، باعث معرفی ورزشکاران ناشنوا به ملت ایران شدند ، تشکر ویژه دارم.
,
از همکاران خدوم خود در فدراسیون ورزش های ناشنوایان که با تلاش خستگی ناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند،کمال امتنان را دارم.
,
از تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد ، در روزهای قبل و شروع برگزاری مسابقات تمام تلاشهای خود را به کار گرفتند تا مسابقات به نحو مطلوب برگزار گردد ، تقدیر و تشکر مینمایم و امید است در راستای اجرای اهداف و اقدامات ،شاهد رشد و شکوفایی ورزش های ناشنوایان باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از تمامی عوامل اجرایی برگزاری مسابقات انتخابی المپیک تشکر کرد.