ضدعفونی سازی شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  با اشاره به اینکه در سطح شهرستان کهگلویه ۲۱۸ شعب اخذ رای پیش بینی شده است گفت: ۸۶ صندوق حوزه شهری ویک صندوق سیار ، ۱۰۱صندوق حوزه روستایی و ۳۰ صندوق سیار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
دارا کریمی نژاد با بیان اینکه چهار  هزار نیرو اعم از امنیتی انتظامی و افراد شعب اخذ رای  اماده انتخابات سالم و امنی را برگزار کنیم افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در شعب اخذ رای همه دستور العمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.
 
,
,
 
,
وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته افزایش چشمگیری یافت. 
 
,
,
 
,
کریمی نژاد به ضد عفونی شعب اخذ رای اشاره و افزود:  نیرو های هلال احمر و بهداشت در شعب اخذ رای حضور داشته که بتوانند از لحاظ بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بر تجماعات انتخاباتی نظارت داشته باشند.
 
,
,
 
,
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه از امادگی کامل چهار بخش این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: شهر های سوق، دیشموک و چاروسا همه عوامل انتخاباتی امادگی کامل برای برگزاری انتخابات رقابتی و امن هستند.
 
,
,
 
,
فرماندار کهگیلویه در پایان بیان داشت: ۱۲۱ نفر در چهار شهر  و ۱۰۳۳ نفر نیز در ۱۸۳ روستای این شهرستان نامزد در رقابت ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا به رقابت خواهند پرداخت.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
دارا کریمی نژاد از ضد عفونی تمام شعب اخذ رای قبل از برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: 218 شعبه اخذ رای در این شهرستان کار رای گیری را انجام می دهند.