اردوی دوم تیم ملی جوانان به پایان رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی دوم تیم ملی والیبال جوانان که از 17 خردادماه با حضور 24 بازیکن جوان و 2 بازیکن بزرگسال از جمله امین اسماعیل‌نژاد و مجتبی میرزاجانپور آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گفتنی است اردوی سوم تیم ملی جوانان از صبح روز دوشنبه 31 خردادماه به مدت 10 روز و پس از انجام تست PCR از همه اردونشینان آغاز خواهد شد و متعاقب آن تمرینات از عصر روز دوشنبه شروع می‌شود.
,
لازم به ذکر است در پایان اردوی سوم و همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی بزرگسالان در سالن فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی جوانان به خارج از فدراسیون منتقل خواهد شد.
,
سرمربیگری تیم ملی جوانان را بهروز عطایی برعهده دارد. اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: اکبر محمدى (سرپرست)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، حسین کاظمی (مربی)، مهران زارع (مربی)، وحید صادقی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، امین علی‌اکبری (آنالیزور)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست).
,
 
,
انتهای پیام/
]
اردوی دوم تیم ملی والیبال جوانان که از 17 خردادماه با حضور 24 بازیکن جوان و 2 بازیکن بزرگسال آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.