به امید روزهای بهتر در انتخابات شرکت می کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گلنوش خسروی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ شرکت در انتخابات را یک حق قانونی دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک حقی است که قانون به ما داده  و صد درصد در آینده همه افراد جامعه تاثیر مثبتی دارد که وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و فرد لایق و شایسته را انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران افزود: هر کسی حق رای و حق انتخاب دارد ولی نباید بدون تحقیق و چشم بسته در انتخابات شرکت کرد می توانیم با مطالعه دقیق برنامه های کاندیداهای انتخابات، کاندیدای اصلح که هم متناسب با مسائل و شرایط جامعه برنامه دارد و هم توانایی اجرای برنامه ها را داشته باشد را انتخاب کنیم.

,

عضو تیم ملی زیر 20 سال زنان ایران ضمن دعوت از عموم مردم و همشهریان خود برای حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات تاکید کرد: همه ما به امید روزهای بهتر و روشن تر در انتخاب شرکت می کنیم تا زمینه ساز موفقیت و آینده خوب برای جامعه خود باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات گفت: همه ما به امید روزهای بهتر و روشن تر در انتخاب شرکت می کنیم تا زمینه ساز موفقیت و آینده خوب برای جامعه خود باشیم.